Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gi opp å date eller ikke?

Ville dere ha gitt opp å date om dere var meg?   

9 stemmer

1. 1. Forstår du at det kan være tungt for meg å tenke på å date etter alt dette?

• Ja
      9
    • Nei
      0
  2. 2. Ville du ha gitt opp å date eller ville du ha forsøkt , og heller taklet nye skuffelser?

• Ville forsøkt
      7
    • Ville gitt opp
      2
  3. 3. Er det forståelsesfullt at det er vondt for meg når noen kan si at rusfølelsen mangler?

• Ja
      4
    • Nei
      2
    • Ja, jeg synes det er dumt å si noe sånnt til noen. For det gjør vondt etterpå.
      3
  4. 4. Har du vært igjennom mye nederlag i dating slik som jeg har vært?

• Ja
      4
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 40 år. Har vært heldig å fått barn. Noe jeg er veldig lykkelig over. Men jeg har vært ganske uheldig i kjærlighetslivet. 

Var først i et langt forhold. Da jeg var 35 år tok det slutt. Etter dette har jeg datet mann etter mann etter mann etter mann. Sikkert vært på date med minst 30 personer fra nettet. Det som skjedde var at de fleste forsøkte seg på sex. De som jeg valgte å ha sex med sa at de kun ville ha sex og thats it etterpå. To personer datet jeg litt for så at de sa at de ikke ble forelsket i meg. Noen få dumpet meg på første daten. Jeg har hatt to forhold i løpet av de siste fem årene. Det siste var det værste med tanke på at fyren dumpet meg fordi at han ikke følte rusfølelse med å være med meg lenger, for så å ikke ville ha noe som helst med meg å gjøre mer. Jeg føler meg ganske stygg etter alt dette. Begynner å tro at jeg ikke kan være fin nok. Og at det må være noe med utseende mitt som ikke er bra nok. Jeg forstår ikke hvorfor jeg opplever det sånn. 

Ville dere ha gitt opp å date om dere var meg? 

Anonymous poster hash: 8ace3...de5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...