nowhereman Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) [fjernet] Endret 20. juni 2016 av nowhereman Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Er det ikke bare å sende en chat-melding til DnB og spørre? Vil tippe at å opprette VPS-konto er gratis, men at det kurtasje på kjøp Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Koster det noe å opprette en "aksjekonto" ved dnb (slik at du får tilgang til aksjemarkedet) eller er det bare kostnader ved å bruke tjenester dnb tilbyr? tilgang til markedet er gratis, men det er kurtasje per kjøp. www.nordnet.no er bedre på kurtasje osv. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 På dnb er det 90 kr for kurtasje hver gang du kjøper eller selger. I tillegg må du betale noen hundrelapper i mnd om du vil ha realtimekurser (ellers er de 15 min forsinket). Jeg startet der men gikk over til nordnet. Der betaler jeg 30kr i kurtasje og realtime er gratis. Det er også gratis å melde seg inn, så om du ønsker det kan du følge realtimekurser på nordnet mens du handler i dnb. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Du må også betale en pris utfra beholdningen på kontoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå