svas Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Jeg har Lenovo Yoga 2 Pro. Jeg har akkurat oppdatert BIOS fra 76CN27WW til 76CN43WW, for å fikse gulfargeproblemet. I tillegg til at det ikke løste problemet så skapte det et nytt problem: Jeg kan nå ikke dimme ned skjermen 100 %. Jeg trenger altså å nedgradere BIOSen, tilbake til 76CN27WW. Jeg har søkt på Google og på Lenovo-sidene for denne BIOSen, men ikke funnet den. Heller ikke Lenovo Kundeservice finner den gamle BIOSen noe sted. Er det noen her som vet hvor jeg kan finne den gamle BIOSen? Eller har andre tips som kan løse dette problemet? Endret 18. februar 2016 av svas Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 lakt inn siste version av alle driverne? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Gå inn i bios, og sjekk at alle valgene der er riktige. Noen maskiner så styres dimming via bios at det blir slått på eller av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå