Gå til innhold

fyrtårn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her ville jeg nok sett V2 i samme lys som V1.

I V1 ville jeg kutta kanskje 1 mm. eller så da du har en kile som går ut i nedre venstrehjørne. Ville sett kilen ut på nedre ramme med litt luft til hjørnet.

I V3 ville jeg halvert himmelen over taket på tårnet og lyst opp bakgrunnen litt separat, men der er det vel smaken og baken kommer inn?

Roar

Lenke til kommentar

v2 og v3 definitivt enig. Når det gjelder v1 overveide jeg veldig frem og tilbake.Syns det var litt morsomt å få med mannen som gikk på veien til venstre. han blir nok borte ved beskjæring. samtidig så syns jeg det var litt ok å vise at det var vann rundt og at det bare var en liten vei frem til tårnet.

Men skal lage noen nye versjoner å se.

igjen tusen takk for flotte tips

Lenke til kommentar

Hei, Knut S.

Norges kystlinje er 100915 km lang, og det har totalt vært bygd 212 fyrtårn / -stasjoner, og på det meste har 154 av disse vært i bruk samtidig.

Pr. i dag er 107 fyrstasjoner i drift, og det eldste er Lindesnes Fyr fra 1656, - for øvrig det eneste norske fyr som fortsatt har fyrvoktere.

I de senere årene er det lagt til rette for at turister kan leie ubemannede fyrtårn som feriebolig, og det har vært en suksess !

Det er en fin og interessant bildeserie du presenterer, og jeg synes at versjon 5 er den beste !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Knut S.

Norges kystlinje er 100915 km lang, og det har totalt vært bygd 212 fyrtårn / -stasjoner, og på det meste har 154 av disse vært i bruk samtidig.

Pr. i dag er 107 fyrstasjoner i drift, og det eldste er Lindesnes Fyr fra 1656, - for øvrig det eneste norske fyr som fortsatt har fyrvoktere.

I de senere årene er det lagt til rette for at turister kan leie ubemannede fyrtårn som feriebolig, og det har vært en suksess !

Det er en fin og interessant bildeserie du presenterer, og jeg synes at versjon 5 er den beste !

M v h

Albert.

Tusen Takk for flott info og hyggelig kommentar ☺

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...