TRS Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 joa, windows strikes back eller noe slikt....... Nå har det blitt slik at hver gang jeg skal skru av maskinen eller logge av brukeren så rebooter maskinen. Det er veldig irriterende da jeg må enten bruke "svenske-metoden" eller hva jeg skal kalle den, med knappen......eller vente til den kommer til log'in screen og trykke shutdown, først DA skrur den seg av...... Jeg har kjørt Spybot og antivirus og slikt, ingenting der. Så er det noen som vet hva som er feil? Kjører win2k SP4 Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hmmm... var borti en en gang, men det var på XP da. Tror det var fordi det var for liten plass på C: eller no. Slik at windoze ikke fikk lagret inst. sine . Når jeg partisjonerte om funka det helt fint. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 det kan være et driverproblem.....ISDN kort...da spesielt Billon kort... De fleste gangene jeg har vært borti dette så har det vært ISDn kortet som har skapet problemet...Men det kan selvfølgelig være andre driverproblem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå