Arodem Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Spillet var et salig rot ved lansering.Fan jobber på spreng for å fikse Tales of Symphonia på PC Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg har sluttet å bli overrasket av at det er store feil og mangler ved lansering av enkelte pc spill og konsoll-porter. Det jeg derimot er veldig overrasket over er at de som tjener / taper på investeringene sine ikke ser at et halvhjertet produkt vil få slakt av steam-brukere på 10 sekunder og denne slakten vil bli stående lenge etter at eventuelle problemer er fikset. Jeg klarer rett og slett ikke å se at det skal være lønnsomt å ikke vente. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 En mann fikser det et helt utviklerstudio finansiert av et produksjonsselskap ikke klarte. Noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Tales of Symphonia er et kongespill, men jeg anbefaler heller folk i å skaffe seg Gamecubeversjon. Til nød HD-remaken på PS3. Bare ikke gi Namco penger for denne latskapen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå