Ovidia2 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Ray of light Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 elegant silhuett fotografering Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Herlig bruk av lys og skygger. Her ble jeg litt nysgjerrig på hvordan det ville funke med diagonalen oppe mellom kortside og langside så jeg tok en beskjæring oppe slik at elementet i venstrehjørnet forsvinner og diagonalen går ut på øvre ramme. Deretter tok jeg en beskjæring til høyre slik at bare den siste mørke som stikker ned bak hodet ble igjen. Bildet kommer nok bedre fram med litt grått i bakgrunnen framfor hvit, men da oppdaget jeg ar du har linje svært nær nedre venstre hjørne og tok 2 mm. av venstresiden for å bøte på dette også. Men hvorvidt du har sansen for mitt opplegg med litt strammere setting med mer spenning vet jo ikke jeg. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Blir bare og gjenta meg selv...Pure Class! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg