TST Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Operation Wildfire ble lansert i natt.E-SPORT: Gode, gamle Nuke gjenoppstår i stor Counter-Strike-oppdatering Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Flotte greier. Ventetida var lang denne gangen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Oh kjære NUKE! Gode minner! Elsker å campe i T spawn med AWP. Endret 18. februar 2016 av Kron Lenke til kommentar
THUNDERRHAWK Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 HEMY APPROVES! 1 Lenke til kommentar
gudN Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Flotte greier. Ventetida var lang denne gangen. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Flotte greier. Ventetida var lang denne gangen. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Nuke er fortsatt ikke forbedret. Rettet opp noen feil og erstattet de med hundre andre Lenke til kommentar
OlavSundfoer Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Flotte greier. Ventetida var lang denne gangen. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Nuke er fortsatt ikke forbedret.Rettet opp noen feil og erstattet de med hundre andre Er ikke det litt tidlig å si? Jeg har gitt meg med cs, men jeg har alltid likt Nuke, så nå jeg tilbake en tur, merker jeg! Lenke til kommentar
mais4u Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 De mangler fase nr 3 på masten i det øverste bildet, etter min mening så skal maskiner eller lys være slukket på dette nye kartet. Men allt i allt en fin oppdatering på et etterlengtet kart. Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Flotte greier. Ventetida var lang denne gangen. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Nuke er fortsatt ikke forbedret.Rettet opp noen feil og erstattet de med hundre andre Er ikke det litt tidlig å si? Jeg har gitt meg med cs, men jeg har alltid likt Nuke, så nå jeg tilbake en tur, merker jeg! Tjaa, visibility er et stort problem Lenke til kommentar
Runar_B Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 er jo bare cs:go nuke i "ny" drakt, ikke gode gamle nuke....... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Nuke er fucka deluxe.. Spillte et game i går på et map som het mikla og var så lagga og jævlig at det var faen ikke no vits. CS er som winamp, perfekt - og trenger ikke no endringer ffs. Lenke til kommentar
PhNiEn-Da-KoBrA Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 inb4 portering til Source2 nå!!!! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Jeg får ikke spilt i det hele tatt, kræsjer noen sekunder etter at jeg starter et game. Virker som flere med AMD har samme problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Overhodet ikke fornøyd med hvordan de har oppdatert mappet, det ser helt forjævlig ut og spiller like ille. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Nuke e blitt nydelig! endelig er det mulig for alle å booste på silo. Nå er det også blitt catwalk til ct siden slik at ct ikke kan stå i warehouse å dominere med awp. Det er superlett å rushe ned til B gjennom vents. Og vi har også fått enda en inngang til B som gjør det lettere å ta B site. Toxic er også gjort bra slik at man får god vinkel på bombesiten for både CT og T. CT kan gjømme seg der på eco runde og få easy kills! Og du dæven kor deilige textures det er blitt nå! Lenke til kommentar
galemann Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg fikk ikke noen kiste ved kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå