Gå til innhold

Abit NF7-S V2.0 og XP2500+

dodo

Anbefalte innlegg

Vurderer og grubler på om jeg skal kjøpe Abit NF7-S V2.0 hovedkort og XP2500+ CPU. Nå som jeg antar at det er vanskelig å få kjøpt en 2500 som ikke er låst, er det like mye vits i å kjøpe den da, eller finnes det bedre valg?

Og.. kan noen bekrefte at det abit-kortet ikke har raid-kontroller? æsjda. men kan noen anbefale en isåfall? takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har vudert en slik kombinasjon selv. bør jeg heller gå for throughbread eller? hmz. er det forresten noen hk som låser opp de låste barton prosessorene??

eller skal det komme noen i nærmeste fremtid?

Esj redigere skriveleif ffs!! fakk!

Endret av Dazem
Lenke til kommentar

Hmmm, tar bare et raskt spørsmål her, siden denne passer utmerket for meg.

Har Abit NF7-S V2.0 + AMD Athlon XP2500+.

Egner seg vel til overklokking meget bra?

Er vel ikke fare for at noen komponenter blir defekt av overklokking til f.eks. 3200+?

Altså, blir komponenter dårligere og dårligere etterhvert, raskere enn det ville gått med standarde hastigheter?

Har nettopp kjøpt SLK-947U + Smart Case Fan 2 + 2 papst vifter og en northbridge greie.

Men ikke for å gå inn på det, SLK-en og Fan-en skulle vel egne seg bra og sørge for at hvertfall ikke CPU skal bli defekt?

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp kjøpt Amd Athlon XP2600 (Barton). Barton er absolutt å anbefale foran Thoroughbred, mener jeg. Abit NF7-s V2.0 hovedkortet er glimrende. Husk å innstaller nyeste bios for hovedkortet. Bios finner du på http://www.abit.com.tw/

Ingen problem med å endre multiplier. Klarte å sette den opp fra 11,5 (default) til 13.0. Høyere multiplier går dårlig. Noen som har klart mere ?. :ide:

/Kenneth

Lenke til kommentar
Komplett og MPX ligger i samme lagerbygg her i sandefjord.

De bruker samme postmuligheter.

Det er vel fult mulig. Men Komplett har alltid brukt en uke på å levere til meg. Mens mpx bare har brukt 2-4 dager.

Men nekter ikke for at det bare er tilfeldigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...