troutmaster Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Tja, om et par år, til 1498 på black Friday, så kanskje... ☺ Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Det er QoS jeg har brukt for å begrense hele den lille ruteren. Den funksjonen er jo i den store ruteren også, men jeg vil begrense alle enheter koblet til et spesifikt gjestenett. For enhetene kan jo komme og gå. Derfor må hastighetsbegrensingen være spesifikk til gjestenettet og ikke enhetene. Skjønner ikke at det ikke er et valg i disse dyre Asus produktene! Du har heilt rett i at det burde vore råd å sette limit på kvart gjestenett. Om du har sett opp N12 med ein kanal langt unna den du brukar på hovud ruteren så skal det ikkje vere noko problem. Altså 1, 6 og 12 på 2,4GHz wifi. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Det er QoS jeg har brukt for å begrense hele den lille ruteren. Den funksjonen er jo i den store ruteren også, men jeg vil begrense alle enheter koblet til et spesifikt gjestenett. For enhetene kan jo komme og gå. Derfor må hastighetsbegrensingen være spesifikk til gjestenettet og ikke enhetene. Skjønner ikke at det ikke er et valg i disse dyre Asus produktene! Helt enig i at dette er en nødvendig feature hvis man først har implementert gjestenett. Jeg endte opp med å installere DD-WRT på mors N66U slik at hun kunne dele internett med utleieleilighet uten at de stjal all båndbredden. Lenke til kommentar
Leonidas Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Kjøpte Jævelen for 2990 . Ganske Bra cupp spør du meg. trur den kanskje blir litt overkill men i det minste trenger jeg ikke og klage på rutern XD. 1 Lenke til kommentar
rasivert Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Styggeste router jeg har sett i hele mitt liv. Hadde ikke tatt den inn i huset om jeg fikk den gratis. Slapp av, du får den ikke gratis. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå