eriknor Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Et sjeldent syn... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Her er jeg inne på tanken av å halvere den mørkeblå delen av himmelen oppe for å senke betrakters blikk for det store mørke feltet holder lett blikket der oppe - og her favner bildet vidt samtidig som jo nordlyset strekkes ut i ei smal rekke så et enda smalere panorama format tjener faktisk bildet slik jeg så det da jeg scrollet opp for å sjekke. Men så var det herrene Smaken og Baken da. Roar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 Her er jeg inne på tanken av å halvere den mørkeblå delen av himmelen oppe for å senke betrakters blikk for det store mørke feltet holder lett blikket der oppe - og her favner bildet vidt samtidig som jo nordlyset strekkes ut i ei smal rekke så et enda smalere panorama format tjener faktisk bildet slik jeg så det da jeg scrollet opp for å sjekke. Men så var det herrene Smaken og Baken da. Roar Takk for det. Helt klart et alternativ. Som regel velger jeg Smaken Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Fin bilde.Dere ser Nordlys der nede også... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Fin bilde.Dere ser Nordlys der nede også... Av og til blir vi også tilgodesett med nordlys, Knut. Ikke like spektakulært som dere kan oppleve det, men moro er det læll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg