olikk Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Korleis finn ein ut kva type ram som er installert på maskina? Dvs. er det ddr eller sdr, pc100 el. pc133 osv.? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 i bios står vel ialefall frekvens, i systeminfo i tilbehør er det kanskje noe, står kanskje også på brikke og hvis du høyreklikker på min datamaskin og velger egenskaper. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Du leser av hva som står mellom de to siste PCI plassene (navnet, eks ASUS P2B-D) og søker online etter dette. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Last ned siggen min og se på HK>SDP... Lenke til kommentar
olikk Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Takk for hjelpa. Brukte Aida32-programmet. Då dukka det opp eit par andre ting som eg lurte på. I rapporten under CPU står det: Fann ingen L2 cache på prosessoren. Kva tyder dette og er det noko som kan fiksast? Ein anna ting under Chipset. Agp er ikkje i bruk, dette kan redusera ytelse. Korleis kan ein aktivera Agp? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ein anna ting under Chipset. Agp er ikkje i bruk, dette kan redusera ytelse. Korleis kan ein aktivera Agp? Du skal kunne gjøre det i BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå