nor50 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Har erstattet en LG G4 med en ny G4 grunnet feil. Hvordan får jeg slettet den gamle G4'en + andre gamle mobiler der? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) https://play.google.com/settings Logg inn og fjern fra denne listen. Endret 17. februar 2016 av Thor. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 En ting til med Android og Play butikk: Nå har jeg jo bare en brøkdel av de appene jeg hadde på den gamle på den nye. Går det ikke an noe sted å velge MANGE/alle appene jeg vil installere på den nye, i stedet for å ta det manuelt, en for en? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 https://play.google.com/settings Logg inn og fjern fra denne listen. Har tatt bort huken på den, og andre, men de dukker fremdeles opp i butikken... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Her er det motsatt problem. Hver gang jeg får ny mobil så legger den jo inn alle appene jeg noen gang har hatt på alle mobiler jeg har hatt. Hjelper ikke om jeg bare har testet og slettet, alt blir lagt inn. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Her er det motsatt problem. Hver gang jeg får ny mobil så legger den jo inn alle appene jeg noen gang har hatt på alle mobiler jeg har hatt. Hjelper ikke om jeg bare har testet og slettet, alt blir lagt inn. ja kjenner til det problemet der, fikses ganske enkelt ved å bruke Play butikk appen på mobil, gå inn på "mine apper og spill" og velg så ALLE fanen der. Så kan du fjerne de du ikke vil ha ved å trykke på krysset øverst til høyre på de. sist jeg knota med det her kunne man fjerne mange om gangen, men det får jeg ikke til nå.. (når jeg velger flere får jeg bare innstaller valg) Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Ja det vet jeg, men å krysse ut flere 100 apper på den måten er ikke spesielt brukervennlig. Når den på død og liv vil legge inn appene jeg har brukt, så burde den spurt om hvilke enhet jeg vil "kopiere". Da kunne jeg valgt mobilen jeg brukte sist, og ikke alle jeg har hatt de siste 7 årene. Burde jo skjønne at en app som ikke har vært installert på 6,5 år ikke er noe jeg ønsker på min nye mobil. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Ja det vet jeg, men å krysse ut flere 100 apper på den måten er ikke spesielt brukervennlig. Når den på død og liv vil legge inn appene jeg har brukt, så burde den spurt om hvilke enhet jeg vil "kopiere". Da kunne jeg valgt mobilen jeg brukte sist, og ikke alle jeg har hatt de siste 7 årene. Burde jo skjønne at en app som ikke har vært installert på 6,5 år ikke er noe jeg ønsker på min nye mobil. Ja det går jo ikke, men det funka for ikke så lenge siden som jeg skrev. teit at de endra på det uansett er dette et problem man ikke opplever hvis man bruker backupfunksjonen i android 6.0, for da installerer den jo kun de appene du hadde på forrige enhet/sikkerhetskopi Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Når den på død og liv vil legge inn appene jeg har brukt, så burde den spurt om hvilke enhet jeg vil "kopiere". Og det har den gjort på de siste devicene jeg har fått meg.. Senest nå for en uke siden, men mener det har vært sånn i et års tid iallefall. Kanskje jeg bare har hatt flaks. Endret 18. februar 2016 av frohmage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå