AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hei, 19. God fysisk form. Idag spilte jeg fotball, også var det en på min størrelse som falt over på meg. Plutselig begynte jeg å kjenne brennende smerte på område ved lillefingeren. Det varte i over 1 minutt og gjorde sykt vondt. Tok noe is på det og det roa seg ned. Men to timer etterpå, fingeren føles ikke normal ut, den føles mer sensitiv i forhold til resten av hånda. Noen ganger føler jeg forsiktig rolig smerte. Det er liksom som om overarmen har strammet seg... Anonymous poster hash: 21ba2...2df Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Holy shit, jeg har fått to tykke linjer i håndleddet, som går parallelt wwow. Ikke rart hånda er stram Anonymous poster hash: 21ba2...2df Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Du kan ha blodforgiftning. Da får man streker i huden. Kontakt legevakten! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 To tykke linjer? Det kan jo være alt fra ett horisontalt brudd til en tatoering Bilde kan hjelpe på gjettingen, men høres ut som om du kanskje bør dra til lege om det ikke blir bedre til f.eks i morgen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Kan være nerve eller lignende i klem? Anbefaler en tur til legen. Anonymous poster hash: 95a64...0e5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 To tykke linjer? Det kan jo være alt fra ett horisontalt brudd til en tatoering :pBilde kan hjelpe på gjettingen, men høres ut som om du kanskje bør dra til lege om det ikke blir bedre til f.eks i morgen.Første er uten blitz, andre er med. Strammer ikke Anonymous poster hash: 21ba2...2df Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Kan virke som om det har skjedd noe som strammer senene, Å vri og vende litt på albue, håndledd og fingrene kan kanskje løse det, bare pass på at det ikke gjør veldig vondt det du driver med. De kan komme på plass av seg selv om du vrir og vender litt på senen går. Merk at jeg ikke er helsepersonell, vær forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå