Modulation Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Hei, Hver eneste gang jeg laster ned en fil som tar mer enn ca 2 minutter, krasjer internett, og jeg må resette routeren. Det har vært slik en god stund nå. Er det noen som har noen ideer på hvordan jeg jeg fikse dette her? Takker for svar Endret 17. februar 2016 av Modulation Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Prøve uten å gå via routeren, om mulig. Hvis ikke, bytte ut routeren. Opplys gjerne hvilken router det er snakk om. Lenke til kommentar
Modulation Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Det er en Asus RT-N66U Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Prøv å plugge kabelen direkte fra PC til hva enn du får internett fra, så får du i alle fall bekreftet/utelukket routeren som feilkilde. Lenke til kommentar
Modulation Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Prøv å plugge kabelen direkte fra PC til hva enn du får internett fra, så får du i alle fall bekreftet/utelukket routeren som feilkilde. Det har jeg allerede gjort. Kan det å oppdatere firmware'en være verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Ja, det er bare å prøve. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Når man skal oppdatere firmware pga problemer, bør man resette ruteren først. Last ned fra nettsiden da oppdateringsfunksjonen i ruteren ikke alltid finner nyeste. Eller prøv Merlin sin modifiserte firmware som er bedre og ofte mer stabil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå