dragon Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Sjekk dagens vg: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6835154 for noen tapere!!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Fellesnevneren for dem alle på en person nær, er at de er arbeidsledige og mottar sosialpenger. Burde man ikke forlange at folk som går arbeidsledige over lengre tid må gå på skole slik at de kan få seg jobb? Har egentlig inntrykk av at enkelte rett og slett er late. Gidder ikke ta seg utdannelse - det er bedre å leve på staten. Jaja, håper slike nynazier blir putta inn. Vi _har_ ytringsfrihet, men det bør allikevel være visse grenser! Også her inne på forumet... Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Egentlig pussig at disse typene vil motta trygd, når en tar i betraktning det politiske systemet de hevder å stå inne for. Sosiale utskudd som ikke gjore noe for samfunnet ble ikke akurat tatt lett på i nazi - Tyskland. Ifølge deres egen ideologi burde disse vært bura inne på tukthus forlengst. Strøyk nok i historie alle som en der, tror jeg... Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Ekke no "Guttaboys" de/det derre :sad: GRR GRR EL_Lobo will come for them/that ! hirr hirr and EL_Lobo is hungry, SLAFS EL_Lobo = Ulven hehehe PS: Tenkte jeg skulle ha lammekjøtt idag , men men godt med variasjon i menyen PS dragon , kan jeg låne Ildtungen din :razz: :razz: :razz: , her blir det grill party [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-03-03 19:10 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå