Novec Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 For en tid siden testet vi Thermaltake Memory Cooling Kit på vanlig PC133 SDRAM, i mangel av et DDR-system å teste det på. Vi lovet da å komme med oppdatert test så snart vi hadde mulighet til å utføre en skikkelig test med varmesprederne på DDR RAM og de mindre kjøleribbene på et grafikkort - her får du resultatet. Artikkelen kan leses her. Lenke til kommentar
Wartech Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Burde man bruke den varmeledende tapen eller Artic Silver II? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 29. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2001 For best mulig varmeoverføring er det en fordel å bruke Arctic Silver II, men husk på at overflaten på minnebrikkene ikke er 100% jevne i forhold til hverandre. Det er mulig man måtte hatt på "for mye" AS for å få skikkelig kontakt. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg ville ikke ha tørt og hatt på Arctic silver på system rammen jeg. Tenk om det renner ned på komponentene og kortslutter hele greid. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Planslip rammen først. Det har jeg tenkt å gjøre på både grafikk-kortet og system-rammen. Det kan vel ikke være farlig å slipe vekk ca. 0.1-0.2 mm? Uansett så går garantien... (Artic Silver finnes forresten som både lim og pasta). [ Denne Melding var redigert av: Hellstorm på 2001-12-12 01:11 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå