Pilseboben Skrevet 10. august 2001 Del Skrevet 10. august 2001 Holder på å skal sette inn plexi i kabinettet. Er det noen som har gode tips på hva jeg skal bruke til å skjære "mønstret" med? Tenkte først på stikksag, men ser for meg at det vil rive vel mye slik at jeg ikke får en pen kant? Lenke til kommentar
Silence Skrevet 10. august 2001 Del Skrevet 10. august 2001 DREMEL!!!!!! Verktøyet for guder :smile: Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 10. august 2001 Del Skrevet 10. august 2001 Går vel helt fint med vanli stikksag også? Brukte det til å sage ut hull til vifter og gjorde ledningsducten større. Blei helt fine kanter. Men, det er jo litt tynner metallplater i sidene. Hvertfall i aopens Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Det går garantert fint med vanlig stikksag. Bare husk på å bruke et skikkelig fintannet metall-blad, og meget moderat press. Sag gjerne fra vrangsiden hvis det går greit. Skulle du få litt grader, så vil de da komme på innsiden. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Gikk fint med stikksaga. Bare pass på at du dekker 'sageplatetingen' med maskeringsteip, eller har maskeringsteip på plata, så det ikke blir riper. fikk ikke no serlig grader. fikk litt, men dem er det bare å kjøre en fil på. blir skikkerlig bra! :smile: Lenke til kommentar
DukerX Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Jeg tror at Dremel er tingen Inne på VirtualHideout Har de en bra Dremel-guide. -DukerX- Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 De fleste bruker vel Dremel , men jeg brukte stikksag m/fint metallblad . Jeg hadde ingen problemer kanten ble glatt og fin . Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Denne kommer vel litt i seinaste laget, men skal en kutte med Dremel er det ofte lurt å øve litt først på ei anna gamal stålplate. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Brukte stikksag (tok det jeg hadde for hånden), og det gikk bra det. Merket bra først, og tok det rolig. Det ble en liten grad på kanten etterpå, men det var bare å slipe over med ei fil. Ble ganske fornøyd med resultatet :smile: -Bomboo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå