Schreiber Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg har vært her på forumet lenge, og ja, det har alltid vært en del folk her av den litt tvilsomme typen. Stort sett har jeg bare satt dem på ignorerlisten og glemt dem. Men da jeg anmeldte Deadpool-filmen for kort tid siden fikk jeg to personangrep på kort tid, og nå kom jaggu meg et tredje - på PM, denne gangen. Hva er det som feiler folk her, egentlig? Tror folk at dette er akseptabelt? Jeg prøver å ikke ta meg nær av dem, men rapporterer posten/PMen og blokkerer brukeren. Men tre personangrep på under en uke, fra tre forskjellige folk? Så da blir jo spørsmålet: Er det flere av dere som opplever sånt? Disse tre personangrepene er bare de jeg har rapportert, men det er alt for mange her på forumet som tydeligvis liker å krangle bare for å krangle, og mange slenger seg på en diskusjon de ikke har noe som helst interesse av, bare for å være på "vinnersiden" og hakke på den stakkars taperen som våget å si noe han eller hun mener, selv om det ikke er den mest populære meningen der ute. Hvis dette er noe du opplever, anbefaler jeg å bare rapportere det, blokkere brukeren og slette PMen (hvis det er nødvendig), og overse hele greia. Er det en diskusjon som tar en retning du ikke liker? Bare hopp av, det blir ikke bedre med tiden. Bare verre. Det eneste jeg lurer litt på er om det er noe som kan gjøres for å forbedre forholdet her på forumet, eller må vi bare godta at noen få prøver å ødelegge for alle oss andre? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 I de tilfeller dette oppleves er det viktig at det rapporteres (også det som tas på PM) slik at vi får tatt tak i det. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Alt er selvsagt rapportert, og de to i forumtrådene er blitt slettet. Setter stor pris på det. Jeg bare lurer litt, siden jeg har vært medlem på forumet i mange år uten store problemer, og nå har jeg fått tre personangrep på under en uke av tre forskjellige folk. Hva er det som forårsaker dette? Og gjelder det bare meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå