Anonym177 Skrevet 17. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2016 Help!!! Jeg er naturlig blond, men har vært mørkebrun noen mnd nå og fant ut at jeg ville bli blond igjen. Jeg tok avfarging, men håret mitt ble bare oransje. Så bleiket jeg det 2 ganger, men det ble fortsatt bare oransje. Så i dag var jeg hos frisøren, men det er fortsatt oransje striper i det. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2016 La det vokse seg ut, eller farg det i en mørk farge, eller finn en frisør som vet hva de driver med og klag på den frisøren som ikke klarte å rette det når du var der? Lenke til kommentar
ceauses03 Skrevet 17. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2016 Help!!! Jeg er naturlig blond Vi skjønte det. 2 Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2016 Help!!! Jeg er naturlig blond Vi skjønte det. Ingen grunn til å være frekk. Jeg har bare ikke så mye penger at jeg bare kan dra til frisøren hele tiden. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2016 Seriøst - gå tilbake til frisøren og spør "hva faen", om det var meningen at de skulle fikse det. Hvor ille er det forresten? Oransje hår kan jo være kult det også. 1 Lenke til kommentar
Anonym177 Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2016 Seriøst - gå tilbake til frisøren og spør "hva faen", om det var meningen at de skulle fikse det. Hvor ille er det forresten? Oransje hår kan jo være kult det også. Frisøren er ei venninne av mamma, og jeg er ganske sjenert.. Men jeg kan kanskje ta turen ned! Det er ikke sjokk oransje, men en blanding av oransje og sand farge kanskje(?) Er ikke særlig glad i slike farger på mitt eget hår.. Er en ganske A4 person der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå