Gå til innhold

Ufrivillig elektrosjokkbehandling

Judaz

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker på at dette er et skjerm/skjermkort problem, men jeg må nesten prøve her likevel siden det var under montering av skjermkortet jeg sist fikk problemer.

For en stund siden drev jeg å koblet om noen ledninger bak på pc'n. I den forbindelse trakk jeg ut ldeningen som går fra lydkortet til forsterkeren min. Da jeg skulle sette den på plass igjen, kom jeg borti pluggen som jeg skulle stikke i lydkortet. Jeg fikk et skikkelig støt og jeg oppdaget etterpå at forsterkeren min hadde tatt kvelden.

For noen dager siden skulle jeg montere et nytt skjermkort i pc'n min. Jeg har hele tiden hatt skjermkortet koblet til videospiller/tv. Da jeg skulle sette inn pluggen til skjermkortet skjedde det samme igjen. Støt og deffekt videospiller (Det kommer ikke lyd mer) :grine:

Nå har jeg ikke råd til å kjøpe nytt utstyr av denne typen i tide og utide. Jeg håper noen kan gi meg noen tips om hvordan jeg kan få fikset dette.

- Judaz -

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der som tydelig vis har skjedd er nok at PSU den er gåen.....du burde kanskje ha trukket ut strømmen fra pcn din før du satte ledningene i......selv om dette ikke skal være nødvendig........har tatt borti alle inntakene bak i pcn, ingenting av dette har skjedd meg.............

Ring teknisk brukerstøtte hos enten komplett eller noen andre med peiling......kan være du får noen gode råd her oxo

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...