En god gutt Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 som du sikkert såg i tittelen så trenger eg ein gaming stol og eg er 13år no har hørt om AK-Racing og DXRacer men er usikker hva passer til meg har et budsjett på 3k Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Selv har jeg AKRacing Premium i brun/svar, og det er den beste jeg har prøvd Har prøvd de fleste som Elkjøp/Lefdal og IKEA har Lenke til kommentar
Hakons1 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Kan anbefale DXRacer Formula! Det er den jeg har og jeg er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Gaming stol? Det hørtes voldsomt ut. Har spilt mye i årevis, og aldri trengt en gaming stol. Lenke til kommentar
mouldycurtain Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Gaming stol? Det hørtes voldsomt ut. Har spilt mye i årevis, og aldri trengt en gaming stol. Hvorfor skal man kjøpe noe annet når man trenger en ny stol? Mange som bruker gaming stol selv om de aldri spiller, fordi de er sinnsykt behagelig å sitte i over lengre tid. Har selv en AK racing premium i svart / oransje, anbefales Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Eller du kan kjøpe en ergonomisk kontorstol. Jeg kjøpte min fra Kinnarps. 7500 spenn, greit nok, men fuck it, den har holdt godt i flere år, også. Og er veldig behagelig å sitte i over lengre tid. Typ 12 timers gaming-økter. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Gaming stol? Det hørtes voldsomt ut. Har spilt mye i årevis, og aldri trengt en gaming stol. Been there, done that... Trodde jeg også, men tok sjansen å kjøpte sånn AKracing, det er faktisk veldig behagelig hvis man sitter mange timer non-stop. Det verste var selvsagt å bli kvitt det gamle stolen, for det var litt overgang i begynelsen. (ca samme feeling når du kjøper nye sko, først suger de nye til man blir vant) Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg er litt uortodoks, mildt sagt, og spiller både stående og på knærne, og pleier å veksle mellom forskjellige måter å stå/sitte på, men synes uansett at det er litt spesielt å skulle ha en gaming stol. Vet at mange har det, og at youtubere ofte har det, men jeg ser ikke helt behovet. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg er litt uortodoks, mildt sagt, og spiller både stående og på knærne, og pleier å veksle mellom forskjellige måter å stå/sitte på, men synes uansett at det er litt spesielt å skulle ha en gaming stol. Vet at mange har det, og at youtubere ofte har det, men jeg ser ikke helt behovet. Det er da strengt tatt bare en veldig god kontorstol. Blir jo litt det samme som å skulle ha en skikkelig bra TV og hifi-anlegg sammen med en drittsofa fra IKEA, det ødelegger litt av opplevelsen. Er faktisk inne på tanken selv å kjøpe en slik gamingstol, har alltid hatt relativt billige kontorstoler og jeg sitter jo i timesvis foran maskinen. Vært godt å sitte godt mens man gamer. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg har en AKRacing Octane, veldig fornøyd med den. NetOnNet, Elkjøp og Lefdal selger den. Bilde av stolen ligger under spoiler. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg lagde meg min egen kontorstol med et OMP sete ifra en rally bil tok basen fra en kontorstol og lagde et adapter i tre. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg er litt uortodoks, mildt sagt, og spiller både stående og på knærne, og pleier å veksle mellom forskjellige måter å stå/sitte på, men synes uansett at det er litt spesielt å skulle ha en gaming stol. Vet at mange har det, og at youtubere ofte har det, men jeg ser ikke helt behovet. Kan se hva du mener. Men å invistere i en god stol er alltid smart, og gamingstoler(ikke la deg lure av gaming navnet) er ofte ekstremt ergonomiske og av meget god kvalitet. Personlig syns jeg det er 100% logisk å invistere noen tusenlapper i en god stol da dette forhindrer ryggproblemer og andre godsaker som følger av det. Ikke glem at du kan bruke dem i jobb og de er fortsatt ekstremt bra ^^ Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg lagde meg min egen kontorstol med et OMP sete ifra en rally bil tok basen fra en kontorstol og lagde et adapter i tre. Det er skikkelig tøft! Bilde please! Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg lagde meg min egen kontorstol med et OMP sete ifra en rally bil tok basen fra en kontorstol og lagde et adapter i tre. Det er skikkelig tøft! Bilde please! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Jeg er litt uortodoks, mildt sagt, og spiller både stående og på knærne, og pleier å veksle mellom forskjellige måter å stå/sitte på, men synes uansett at det er litt spesielt å skulle ha en gaming stol. Vet at mange har det, og at youtubere ofte har det, men jeg ser ikke helt behovet. Verdt å poengtere at en gamingstol ikke er noe annet enn en ordinær kontorstol hvor produsenten har siktet seg inn på gaming-markedet, derav kalt de for gamingstoler. I bunn og grunn er ikke dette annet enn ordinære kontorstoler designet for lengre økter og med et litt fancy utseende. Selv har jeg en DXRacer Commander S2 og kan enkelt og greit si at det er noe av det bedre kjøpet jeg har gjort relevant til PC/Gaming. Endret 18. februar 2016 av Hansien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå