Gå til innhold

Gaming stol til 13-14 åring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gaming stol? Det hørtes voldsomt ut. Har spilt mye i årevis, og aldri trengt en gaming stol.

Hvorfor skal man kjøpe noe annet når man trenger en ny stol?

Mange som bruker gaming stol selv om de aldri spiller, fordi de er sinnsykt behagelig å sitte i over lengre tid.

Har selv en AK racing premium i svart / oransje, anbefales

Lenke til kommentar

Gaming stol? Det hørtes voldsomt ut. Har spilt mye i årevis, og aldri trengt en gaming stol.

Been there, done that... Trodde jeg også, men tok sjansen å kjøpte sånn AKracing, det er faktisk veldig behagelig hvis man sitter mange timer non-stop. Det verste var selvsagt å bli kvitt det gamle stolen, for det var litt overgang i begynelsen. (ca samme feeling når du kjøper nye sko, først suger de nye til man blir vant) :p

Lenke til kommentar

Jeg er litt uortodoks, mildt sagt, og spiller både stående og på knærne, og pleier å veksle mellom forskjellige måter å stå/sitte på, men synes uansett at det er litt spesielt å skulle ha en gaming stol. Vet at mange har det, og at youtubere ofte har det, men jeg ser ikke helt behovet.

Lenke til kommentar

Jeg er litt uortodoks, mildt sagt, og spiller både stående og på knærne, og pleier å veksle mellom forskjellige måter å stå/sitte på, men synes uansett at det er litt spesielt å skulle ha en gaming stol. Vet at mange har det, og at youtubere ofte har det, men jeg ser ikke helt behovet.

Det er da strengt tatt bare en veldig god kontorstol. Blir jo litt det samme som å skulle ha en skikkelig bra TV og hifi-anlegg sammen med en drittsofa fra IKEA, det ødelegger litt av opplevelsen.

Er faktisk inne på tanken selv å kjøpe en slik gamingstol, har alltid hatt relativt billige kontorstoler og jeg sitter jo i timesvis foran maskinen. Vært godt å sitte godt mens man gamer. :)

Lenke til kommentar

Kan se hva du mener. Men å invistere i en god stol er alltid smart, og gamingstoler(ikke la deg lure av gaming navnet) er ofte ekstremt ergonomiske og av meget god kvalitet. 

Personlig syns jeg det er 100% logisk å invistere noen tusenlapper i en god stol da dette forhindrer ryggproblemer og andre godsaker som følger av det. Ikke glem at du kan bruke dem i jobb og de er fortsatt ekstremt bra ^^

Lenke til kommentar

Verdt å poengtere at en gamingstol ikke er noe annet enn en ordinær kontorstol hvor produsenten har siktet seg inn på gaming-markedet, derav kalt de for gamingstoler. I bunn og grunn er ikke dette annet enn ordinære kontorstoler designet for lengre økter og med et litt fancy utseende.

Selv har jeg en DXRacer Commander S2 og kan enkelt og greit si at det er noe av det bedre kjøpet jeg har gjort relevant til PC/Gaming.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...