anonym1286 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg vil gjøre dagen til min kjære på jobb litt bedre, men aner ikke hva/hvordan. Tenker enten lage en romantisk lunsj, sende med noe annet, blomster, evt lage det koselig når han kommer hjem. En romantisk date, evt et spill bare for oss to? Vil også bli bedre på å lage koselig middag til han, men hvordan gjøre den ekstra romantisk? 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg ville ikke satt pris på å bli forstyrret fra arbeidsdynamikken på jobb. Spørs sikkert på type jobb og type person, men jeg er på en måte en litt annen person på jobb enn privat. 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg ville ikke satt pris på å bli forstyrret fra arbeidsdynamikken på jobb. Spørs sikkert på type jobb og type person, men jeg er på en måte en litt annen person på jobb enn privat. Enig med J. Ikke møt opp på jobben ved mindre du vet han synes det er greit. Lenke til kommentar
anonym1286 Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Mente ikke møte opp:-) Er en jobb slik at det ikke er så veldig lett. Mer å sende noe god mat med, eller en liten hverdagsgave osv. legge ved i lunsjen eller en pose i bilen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Mente ikke møte opp:-) Er en jobb slik at det ikke er så veldig lett. Mer å sende noe god mat med, eller en liten hverdagsgave osv. legge ved i lunsjen eller en pose i bilen. Pose i bilen hørtes koselig ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Still opp i sexy undertøy når han minst venter det etter han kommer fra jobb. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Still opp i sexy undertøy når han minst venter det etter han kommer fra jobb. Jeg tror de fleste mannfolka er enig på dette punktet. 3 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Møte han naken i døra når han kommer hjem fungerer nok også bra. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Eller naken sammen med ei vennine funker også 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Oooooo... Siste plassen i verden jeg vil ha romantisk oppmerksomhet er på jobb. Jobb er jobb og der inngår ikke privatlivet på noe som helst vis. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Jeg vil gjøre dagen til min kjære på jobb litt bedre, men aner ikke hva/hvordan. Tenker enten lage en romantisk lunsj, sende med noe annet, blomster, evt lage det koselig når han kommer hjem. En romantisk date, evt et spill bare for oss to? Vil også bli bedre på å lage koselig middag til han, men hvordan gjøre den ekstra romantisk? Har du sett Friends episoden der Ross vil markere ovenfor jobben til Rachel at de er sammen? Det kan fort bli veldig mye. Lag heller en super god matpakke, pakket pent inn med et lite kort med en personlig og koslig beskjed. Da er du ikke innvanderende men bare viser ting ovenfor han i en setting du vanligvis ikke er en del av. Da kan han selv velge å dele ditt påfunn med kolleger om han ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå