Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overraske kjæresten på jobb

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjøre dagen til min kjære på jobb litt bedre, men aner ikke hva/hvordan. Tenker enten lage en romantisk lunsj, sende med noe annet, blomster, evt lage det koselig når han kommer hjem. En romantisk date, evt et spill bare for oss to? Vil også bli bedre på å lage koselig middag til han, men hvordan gjøre den ekstra romantisk? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Oooooo... Siste plassen i verden jeg vil ha romantisk oppmerksomhet er på jobb. Jobb er jobb og der inngår ikke privatlivet på noe som helst vis.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjøre dagen til min kjære på jobb litt bedre, men aner ikke hva/hvordan. Tenker enten lage en romantisk lunsj, sende med noe annet, blomster, evt lage det koselig når han kommer hjem. En romantisk date, evt et spill bare for oss to? Vil også bli bedre på å lage koselig middag til han, men hvordan gjøre den ekstra romantisk?

Har du sett Friends episoden der Ross vil markere ovenfor jobben til Rachel at de er sammen? Det kan fort bli veldig mye.

Lag heller en super god matpakke, pakket pent inn med et lite kort med en personlig og koslig beskjed. Da er du ikke innvanderende men bare viser ting ovenfor han i en setting du vanligvis ikke er en del av.

Da kan han selv velge å dele ditt påfunn med kolleger om han ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...