Gå til innhold

Garanti ved bytte av ssd

GtHoo

Anbefalte innlegg

Hei, jeg driver og ser etter en maskin og kjøpe og vurderer lenovo thinkpad yoga 260 fra komplett

Det jeg ikke klarer og finne svar om er om jeg bryter garantien ved å bytte ut ssd'en selv. Jeg har kontaktet komplett uten hell og prøvd å få tak i lenovo. 
Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg driver og ser etter en maskin og kjøpe og vurderer lenovo thinkpad yoga 260 fra komplett

Det jeg ikke klarer og finne svar om er om jeg bryter garantien ved å bytte ut ssd'en selv. Jeg har kontaktet komplett uten hell og prøvd å få tak i lenovo. 

Noen som vet?

De aller fleste maskiner har et lokk under man enkelt kan skru opp for å komme til disken. Man mister IKKE garantien ved å bytte den ut med en annen disk.

Lenke til kommentar

Noen som vet?

De aller fleste maskiner har et lokk under man enkelt kan skru opp for å komme til disken. Man mister IKKE garantien ved å bytte den ut med en annen disk.

har du kilder? litt kjipt å finne det ut litt for sent.

Lenke til kommentar

Her:

https://download.lenovo.com/pccbbs/mobiles_pdf/yoga260_ug_no.pdf

har du brukermanualen til maskinen.

På side 126-128 forklarer Lenovo hvordan du bytter SSD uten at det påvirker eventuell garanti eller reklamasjonsrett. 

oi, tusen takk! Har lett etter dette en stund men fant det ikke.

Første svar som dukker opp hvis du googler:

"lenovo thinkpad yoga 260 user manual"

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...