Rocker'n Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Jeg trenger en projektor til å projisere bilder og filmsnutter på en mørk bakvegg nøyaktig fire meter unna projektoren. Jeg er fattig, så den må dermed ikke koste stort. Jeg tror lysstyrke er mye viktigere enn oppløsning. Jeg trenger ikke lyd på denne. Noen som vet om noen bra? Nye billige? Brukt? Bare anbefaling? Kom igjen, hjelp en rocker i nød! Endret 17. februar 2016 av Kjetil Bye Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Du trenger noe lyst på veggen din ellers funker det ikke. Lys matt maling kan duge men tekstiler blir ikke bra med mindre du vil ha alt ut av fokus. Billige projektorer finner du på finn.no http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70731731&fks=70731731 Lenke til kommentar
Rocker'n Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 ser av spekken på den at den gir 1100 lumen. Er ikke det veldig lite? Takk for svar, forresten! :-) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Du har ikke sagt så mye om brukssted, men jeg antar det er innendørs i begrenset opplysning ? Er bare å tråle markedet hvis du trenger høyt lysnivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå