heisann999 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Hei! Jeg skal lage meg "skapvegg", dvs. en spesialtilpasset vegg med skapdører, i et soverom. Jeg har lett en del på nettet, og har så å si bare funnet HELE skapløsninger (skap + dører). Jeg ser de har noen få skapdører på IKEA, men det er dårlig utvalg, i hvert fall etter det jeg kan se. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skapdører (bare dører altså) i forskjellige størrelser og forskjellige utførelser? Jeg trenger noen høye dører, og noen mindre. Og så hadde det vært greit å kunne velge utførelse på dem. Endret 17. februar 2016 av heisann999 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Finner litt hvis du googler "Nye skapdører". Du kan og kontakte http://www.nkfas.no/ og se hva de har og tilby. Siden de driver med kjøkkenfornying, så regner jeg med de har ganske bra utvalg av dører! Lenke til kommentar
Flying Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Fant du IKEA sitt utvalgt av dører til PAX garderobe? Hengslede dører eller skyvedører? Jeg syns det ser ut som et greit utvalg, hva er det du savner? Eller hva med kjøkkenskapsdørene? Endret 17. februar 2016 av Flying Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg har nettopp gjort det samme, og ville ha klesskap over en hel vegg på soverommet. Beste løsningen jeg fant var Elfa sine som man bestiller på mål. http://no.elfa.com/site/no/nor/produkter Selges bla på Coop bygg, i tillegg er det 30% rabatt på disse ut denne uka. Monteres i tak og gulv, så kjøper jeg feks ikea skap (garderobe og kjøkken) for å få hyller og skuffer. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Alternativt, sjekk i kjøkkenavdelingen på ikea for å kjøpe skapdører. disse fåes jo i et lass med mål og forskjellige farger Lenke til kommentar
heisann999 Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Takk for tips! Zash; Jeg har allerede googlet dette. Har de bare kjøkkenskapdører der? Jeg kunne ikke finne noe annet. Kjøkkenskapdører blir for små. Flying; Ja, jeg så de dørene til PAX garderobe, men jeg synes de virket så smale (bare 50 cm). Jeg vil helst ha noen som er bredere. Glemte å nevne dette i det første innlegget. Det er klart, jeg kan jo sette sammen to dører, og få dobbel bredde, men helst vil jeg ha én dør som er bredere enn 50 cm. Marzo; På den nettsiden fant jeg bare skyvedører. Jeg ønsker vanlige skapdører. Jeg søkte litt til, og kom over en nettside. Jeg får høre litt med de som står bak denne. Kanskje de kan lage noe til meg. Sikkert dyrt, men det går an å prøve... http://www.austvoll.no/modules/m02/article.aspx?CatId=65&ArtId=20665 Endret 18. februar 2016 av heisann999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå