Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvor får jeg kjøpt skapdører...?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal lage meg "skapvegg", dvs. en spesialtilpasset vegg med skapdører, i et soverom.

Jeg har lett en del på nettet, og har så å si bare funnet HELE skapløsninger (skap + dører).

Jeg ser de har noen få skapdører på IKEA, men det er dårlig utvalg, i hvert fall etter det jeg kan se.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skapdører (bare dører altså) i forskjellige størrelser og forskjellige utførelser? Jeg trenger noen høye dører, og noen mindre. Og så hadde det vært greit å kunne velge utførelse på dem.

Endret av heisann999
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips! :)

Zash; Jeg har allerede googlet dette. Har de bare kjøkkenskapdører der? Jeg kunne ikke finne noe annet. Kjøkkenskapdører blir for små.

Flying; Ja, jeg så de dørene til PAX garderobe, men jeg synes de virket så smale (bare 50 cm). Jeg vil helst ha noen som er bredere. Glemte å nevne dette i det første innlegget. Det er klart, jeg kan jo sette sammen to dører, og få dobbel bredde, men helst vil jeg ha én dør som er bredere enn 50 cm.

Marzo; På den nettsiden fant jeg bare skyvedører. Jeg ønsker vanlige skapdører.

Jeg søkte litt til, og kom over en nettside. Jeg får høre litt med de som står bak denne. Kanskje de kan lage noe til meg. Sikkert dyrt, men det går an å prøve...

http://www.austvoll.no/modules/m02/article.aspx?CatId=65&ArtId=20665

Endret av heisann999
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...