Gå til innhold

Sony z5 compact. Varsler fra feks snapchat og messenger dukker ikke opp.

Tanner

Anbefalte innlegg

Hei. 

Kjøpte z5 compact for en måneds tid siden, og har forsåvidt vært fornøyd med den. Dette var ikke et problem i starten, men har vært det den siste tiden, uke eller 2. 

Jeg får veldig sjeldent varsler fra messenger på telefonen, og når det skjer er det ofte lenge etter at jeg har mottatt meldingen. 

Hvis jeg "åpner" mobilen, kan alle varslene sprette fram samtidig, så meldinger kommer inn i fleng i de første 5 sekundene etter mobilen blir tatt i bruk. 

Noen ganger blir ikke samtalen oppdatert selv om jeg er inne i samtalen på mobilen. 

Eksempel, i går tok jeg et bilde med mobilen og sendte det i en samtale, samt skrev en melding etterpå. Dette dukket ikke opp overhodet på mobilen, men på pcen dukket det opp umiddelbart. 

Noen som vet hva problemet kan være? Ganske irriterende for å si det mildt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du på stamina-mode? Hvis du har det, så er det grunnen da den da ikke pusher notifikasjoner umiddlebart, men samler de opp.

Trodde det kanskje var det som kunne være problemet så jeg slo det av tidligere i dag! 

Da er det sikkert der det sitter, takk skal du ha.

EDIT: Vet du om det er noe spesifikt i stamina-mode jeg kan slå/på av for forhindre det skjer? Litt lengre tid på hver ladning er kurant. 

Endret av Tanner
Lenke til kommentar

Hvis du går på innstillinger --> strømstyring ---> stamina modus så kan du legge til apper som er aktive selv om telefonen står i stamina modus.

Men legger du til for mange der vil jeg tro at poenget med hele modusen blir borte :)

Edit: Mulig det er om du bare har "utvidet standby modus" på

Endret av daruu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du går på innstillinger --> strømstyring ---> stamina modus så kan du legge til apper som er aktive selv om telefonen står i stamina modus.

Men legger du til for mange der vil jeg tro at poenget med hele modusen blir borte :)

Edit: Mulig det er om du bare har "utvidet standby modus" på

Da legger jeg inn messenger og snapchat der. Må jeg ikke slå av extended standby også? "Disables mobile data and wi-fi when the screen is off"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...