Niklasp Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Ny tekst ble lagt til den lekkede videoen i etterkant som sier enheten <em>ikke</em> er vanntett.Blir ikke Samsung Galaxy S7 vanntett likevel? Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Det er fordi mobilen i filmen er en S6 Edge. De bruker den som reklame for S7 for å ikke vise designet på S7. Derfor skriver de at den ikke er vanntett, (som S6 ikke er) 8 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Merkelig å bruke den reklamefilmen om den ikke blir vanntett. 1 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Et lurt PR-stunt fra Samsung som har skapt mye blest rundt den kommende lanseringen. 1 Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Veldig kjipt om den ikke en gang blir vannavstøtende (IP67), da må jeg revurdere kjøpet :/ Lenke til kommentar
mortenenger Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 hva er greia med at mobilen skal være vanntett,må vel kunne dusje eller ta en svømmetur uten mobilen 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 hva er greia med at mobilen skal være vanntett,må vel kunne dusje eller ta en svømmetur uten mobilen vanskeligere å reklamere på en fuktskadet telefon om den ikke selges som vannsikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) hva er greia med at mobilen skal være vanntett,må vel kunne dusje eller ta en svømmetur uten mobilen Aner ikke, undervannskamera? Men tror nok det for de fleste, holder med at den er vannresistent, slik at den kan brukes uten konsekvens i regnvær. Men slik markedsføring er for meg helt uakseptabelt. Når man legger forventninger til en telefon på denne måten uten å innfri har man villedet forbrukerne. Dette har de helt sikkert gjort for å få ekstra PR rundt telefonen. Det blir ikke noen Samsung på meg. ( Som det uansett ikke ville blitt, da jeg sverger til Iphone ) Endret 17. februar 2016 av Kron Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 hva er greia med at mobilen skal være vanntett,må vel kunne dusje eller ta en svømmetur uten mobilen Hva er greia med vanntette klær? Må vel kunne dusjen eller svømme uten klær. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 hva er greia med at mobilen skal være vanntett,må vel kunne dusje eller ta en svømmetur uten mobilen Hva er greia med vanntette klær? Må vel kunne dusjen eller svømme uten klær. Klærne du går i blir ikke ødelagt av å bli våte. De fleste moblier gjør det. Er ikke dermed sagt at du skal dykke med dem. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Ser ihvertfall ut som om det er hold i SD-kort biten. http://www.engadget.com/2016/02/17/samsung-galaxy-s7-leak/ Lenke til kommentar
Guy999 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Sammobile fikk tak i nye leaks etter at det ble sagt at den kanskje ikke blir vanntett. Så viser det seg at den kommer til ble ip67 eller ip68. Som bytter at den skal tåle en mengde vann Lenke til kommentar
tommgamm Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Her er mer informasjon fra GSMArena | http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7_handled_on_video_before_announcement_specs_confirmed-news-16679.php Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Det er vel liten tvil om at denne blir vanntett?? https://www.facebook.com/SamsungMobile/videos/1001553883226581/ Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Det var feil video av en eller annen grunn.. Hater facebook links... Gå inn på Samsung Mobile på facebook. Ligger en video av en mister telefonen i gulvet. Deretter spretter den oppi vannet, før hun plukker den opp.. Med minder samung nå ljuger i alle filmene sine, så er vel denne vanntett?? Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 https://www.facebook.com/SamsungMobile/videos/1001797616535541 Lenke til kommentar
kaijoar Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Om telefonen er vanntett er av mindre betydning nå enn tidligere. Ikke vet jeg hva som er årsaken, men min erfaring er at antallet reklamasjoner på grunn av fuktskade har minsket betydelig de siste årene. Jeg kan ikke huske sist en kunde fikk en reklamasjon avvist på grunn av fuktskade, mens dette var en bortimot ukentlig affære for 3-4 år siden. Dette kan selvfølgelig skyldes at de som i dag har "drukningsulykker" med telefonen ikke har urealistiske forventninger om at slikt skal dekkes ved reklamasjon. Når det er sagt er det selvfølgelig praktisk at den er vanntett dersom telefonen faktisk skulle havne i vaskebøtta, fiskevannet eller toalettet. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 hva er greia med at mobilen skal være vanntett,må vel kunne dusje eller ta en svømmetur uten mobilen Det er visst en Japansk greie. Det viser seg at mange Japanske kvinner bruker telefonen i dusjen. Derfor har Sony vært å ivrig på vanntette mobiler. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Å si at de bruker telefonen "i dusjen" er ganske misvisende. Mest sannsynlig handler det om japansk badekultur som Sentō eller Onsen, der det er forståelig at man ønsker å kunne bruke telefonen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg har valgt Sony Xperia Z3 fordi den er vanntett, og dessuten har best batteri. At den er vanntett er viktig for meg fordi jeg bor på Vestlandet, og det regner hele tiden. Jeg er ofte ute i seilbåt, i fjellet, på motorsykkel, i skogen osv. Google Maps og andre navigasjons-apper brukes hver dag, selv om det regner rett på skjermen. En telefon som tåler vann betyr at jeg ikke trenger å uroe meg for at den skal gå i stykker. Jeg skal alltid ha vanntett telefon, men det trenger ikke å være fra Sony. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg