Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til dere som bruker tinder.


Anbefalte innlegg

 

Hvem pokker vil ha ei gammal røy på 40?

 

Jeg er nå en 35 år gammel mann, men finnes mange flotte damer på 40 i dag gitt... kan like gjerne spørre hvem som vil ha en egoistisk partyprinsesse oppdratt av helikopterforeldre på 20? ;)

 

Sikkert derfor folk i økende grad bare puler og ikke blir sammen :p Ingen som klarer å utstå mange av dagens jenter i mer enn noen få timer ;)

Hehe!

Tror det er noe i det du sier :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tinder kunne hatt pulegaranti.

 

er det så lett å få sex via tinder, altså for dere menn? Vi damer får sextilbud overalt uansett... iallefall får jeg det, men hører at menn sliter mer med å få sex enn hva damer gjør.

Det er utrolig nok like ofte at heterofile gutter og jenter har sex. Rart det der.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hvem pokker vil ha ei gammal røy på 40?

Nei, nettopp. Det er jo det som skjer. Markedsverdien går plutselig kraftig ned for kvinnene og opp for mennene. Det var en interessant erfaring å få med seg.

 

Heldigvis så er det noen hederlige unntak som ikke er gamle røyer selv om de er over førti ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

Tinder kunne hatt pulegaranti.

 

er det så lett å få sex via tinder, altså for dere menn? Vi damer får sextilbud overalt uansett... iallefall får jeg det, men hører at menn sliter mer med å få sex enn hva damer gjør.

Det er utrolig nok like ofte at heterofile gutter og jenter har sex. Rart det der.

Nei, faktisk ikke. Det er et mindretall av menn som har seg. Men disse mennene har seg med flere kvinner.

Lenke til kommentar

 

 

 

Tinder kunne hatt pulegaranti.

er det så lett å få sex via tinder, altså for dere menn? Vi damer får sextilbud overalt uansett... iallefall får jeg det, men hører at menn sliter mer med å få sex enn hva damer gjør.
Det er utrolig nok like ofte at heterofile gutter og jenter har sex. Rart det der.

Nei, faktisk ikke. Det er et mindretall av menn som har seg. Men disse mennene har seg med flere kvinner.

Fortsatt er det like ofte at gutter og jenter har sex. Les hva jeg skriver. Snakker ikke om antall

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

 

 

Tinder kunne hatt pulegaranti.

er det så lett å få sex via tinder, altså for dere menn? Vi damer får sextilbud overalt uansett... iallefall får jeg det, men hører at menn sliter mer med å få sex enn hva damer gjør.
Det er utrolig nok like ofte at heterofile gutter og jenter har sex. Rart det der.
Nei, faktisk ikke. Det er et mindretall av menn som har seg. Men disse mennene har seg med flere kvinner.
Fortsatt er det like ofte at gutter og jenter har sex. Les hva jeg skriver. Snakker ikke om antall

Antall har alt å si.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Tinder kunne hatt pulegaranti.

er det så lett å få sex via tinder, altså for dere menn? Vi damer får sextilbud overalt uansett... iallefall får jeg det, men hører at menn sliter mer med å få sex enn hva damer gjør.
Det er utrolig nok like ofte at heterofile gutter og jenter har sex. Rart det der.

Nei, faktisk ikke. Det er et mindretall av menn som har seg. Men disse mennene har seg med flere kvinner.

Fortsatt er det like ofte at gutter og jenter har sex. Les hva jeg skriver. Snakker ikke om antall

 

 

Da tror jeg du burde lese innlegget du svarte på en gang til. For om antallet ikke er det du snakker om, så gir svaret ditt null mening.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Statistisk sett ligger vel jenter også mer rundt enn gutter.

Ikke at jeg kan skjønne hvordan det matematisk går opp.

 

 

 

Hvem pokker vil ha ei gammal røy på 40?

Nei, nettopp. Det er jo det som skjer. Markedsverdien går plutselig kraftig ned for kvinnene og opp for mennene. Det var en interessant erfaring å få med seg.

 

Heldigvis så er det noen hederlige unntak som ikke er gamle røyer selv om de er over førti ;-)

 

Har nok også litt med at Menn vil ha yngre kvinner mens kvinner vil ha eldre menn.

Anonymous poster hash: 845ae...a1a

Lenke til kommentar

Søkte opp antall sexpartnere i sta og det meste som kom opp fortalte det motsatte Evelen! Har ikke lest hvordan de har utført forespørselen men det virker som om menn har et par flere partnere i snitt :)

 

Men hva med oss nordmenn? Ifølge Folkehelseinstituttets seksualvaneundersøkelse fra 2003 er medianen for menn som ikke er gift eller samboende, sju sexpartnere. Tilsvarende tall for kvinner er seks partnere hittil i livet, skriver Forskning.no.

Gjennomsnittstallet for den samme gruppen gir imidlertid et litt annet bilde: 12 partnere for menn og ni for kvinner. Årsaken er rett og slett at en liten gruppe har mye sex og dermed drar opp snittet kraftig.

 

http://www.dinside.no/389575/saa-mange-har-vi-sex-med

Lenke til kommentar

 

^det er forøvrig mitt innlegg, skulle ikke være anonymt

 

du vet at nå kan du identifiseres med tidligere anonyme innlegg sant? Siden det anonyme innlegget har en unik string som du nå har knyttet til deg selv. Vet ikke om det var intensjonen din.

 

Den unike IDen er vel bare unik for denne tråden, og ikke alle innlegg brukeren har gjort som anonym?

Lenke til kommentar

ID-en er unik for tråd slik jeg forstår det, og jeg har vel ikke postet anonymt i akkurat denne før tror jeg

EDIT: Sjekket andre anonyme poster, ID er helt forskjellig

 

@Noxhaven ok, da er det ikke det samme jeg har sett, (bare noen fra bak i hukommelsen)

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

 

 

 

Siden Tinder i seg selv likevel er så overfladisk, kunne jeg tenke meg at når man registrerte seg, at man måtte skrive inn høyde og hva man er ute etter. Typ: Chat, venner, sex, date osv. 

Høyde betyr jo mye for kvinner etter hva jeg har erfart, og betyr mye for meg, og med å automatisk se høyde og hva personen er ute etter, kan man luke vekk ugresset!

Isåfall kan man like gjerne inkludere midjemål, bryststørrelse, og rumpeomkrets. Heck, hvorfor ikke inkludere penislengde, penisbredde, omkretsen på din vaginale åpning, og anal-villighet? Jeg har veldig strenge krav på disse områdene altså, om en jente ikke tåler at jeg er under 180, så skjer det ikke at jeg aksepterer noe mindre enn D++ (uten silikon selvsagt), skostørrelse på under 36, vekt på under 50kg, og maks én tidligere sexpartner. Uaktuelt.

 

Jævla modent, dick!!

 

Han tilhører nok "ugresset" under 1,80 ;)

 

Fra spøk til revolver, han trekker bare følgene av ditt ønske. Som var veldig overfladisk i mine øyne. Men så er jeg ikke på Tinder heller da :)

 

Jeg nevnte jo at Tinder er overfladisk, det er det ikke noe å legge skjul på. Men i den overfladiske jungelen, betyr faktisk blant annet høyde noe....

Lenke til kommentar

Joda, det er mange kriterier, jeg vil nå si at BMI er viktigere enn høyde f.eks

Rase-fiter hadde vel også vært noe, er ikke alle som finner alle raser attraktive.

 

Men det er vel lite poeng å ta den diskusjonen.

Det viktigste tror jeg er at man kunne hukket av hva man er interessert i, altså hva målet med tinderbruken er.

Lenke til kommentar

Jeg nevnte jo at Tinder er overfladisk, det er det ikke noe å legge skjul på. Men i den overfladiske jungelen, betyr faktisk blant annet høyde noe....

 

Ja, har jeg sagt noe annet? Er jeg nettopp det jeg nevnte over, at jeg forstår at høyde ikke er ubetydelig. Og da burde du heller ikke ha noen grunn til å bli frustrert over gutter som har krav til din vekt og/eller puppestørrelse, og du burde jo strengt tatt ikke heller reagert så kraftig på mitt ironiske innlegg til å begynne med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg nevnte jo at Tinder er overfladisk, det er det ikke noe å legge skjul på. Men i den overfladiske jungelen, betyr faktisk blant annet høyde noe....

 

Ja, har jeg sagt noe annet? Er jeg nettopp det jeg nevnte over, at jeg forstår at høyde ikke er ubetydelig. Og da burde du heller ikke ha noen grunn til å bli frustrert over gutter som har krav til din vekt og/eller puppestørrelse, og du burde jo strengt tatt ikke heller reagert så kraftig på mitt ironiske innlegg til å begynne med.

 

Sa jeg at jeg var frustrert? Jeg var ikke det...Og hvis du synes det var en kraftig reaksjon, kan du lese svaret mitt på nytt. Det er overhode ikke noe som tilsier at jeg er frustrert eller at jeg reagerer kraftig. Come on, a...

Lenke til kommentar

Joda, det er mange kriterier, jeg vil nå si at BMI er viktigere enn høyde f.eks

Rase-fiter hadde vel også vært noe, er ikke alle som finner alle raser attraktive.

 

Men det er vel lite poeng å ta den diskusjonen.

Det viktigste tror jeg er at man kunne hukket av hva man er interessert i, altså hva målet med tinderbruken er.

Enig i din siste setning ;) Men BMI kan jo være misvisende da. En muskelbunt vil ha en høy BMI pga mye muskler, og ikke fordi man er feit....bare et eksempel...

Lenke til kommentar

 

Joda, det er mange kriterier, jeg vil nå si at BMI er viktigere enn høyde f.eks

Rase-fiter hadde vel også vært noe, er ikke alle som finner alle raser attraktive.

 

Men det er vel lite poeng å ta den diskusjonen.

Det viktigste tror jeg er at man kunne hukket av hva man er interessert i, altså hva målet med tinderbruken er.

Enig i din siste setning ;) Men BMI kan jo være misvisende da. En muskelbunt vil ha en høy BMI pga mye muskler, og ikke fordi man er feit....bare et eksempel...

 

Helt klart ;) Men veldig få jenter er muskelbunter, så BMI kan jeg godt gå ut i fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...