Knut S Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 skorstein i mørket Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Første gang jeg ser skorstein med nordlys. men det ble jo litt spesielt og spennende da. Tanken på en beskjæring til høyre slik at høyrekanten skjærer litt inni den rødbrune "skya" nede er litt tilstede. Men jeg har ikke prøvd ut virkningen. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Stilig og spesielt nordlysbilde som skiller seg ut fra mengden, ser for meg at en beskjæring som Roar nevner funker..ihverfall om du har mer å gå på til venstre. Flott uansett Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 takk for råd og tilbakemeldinger. prøvd v2 nå Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 V2 gjorde seg virkelig. Det flotte bildet ble enda flottere. Rådene til Roar funker nesten alltid Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Stilig, godt sett av deg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Flott bilde med nydeligefekt med Nordlyse og røyk fra båten. :-) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 V2 gjorde seg virkelig. Det flotte bildet ble enda flottere. Rådene til Roar funker nesten alltid Mvh Lisbeth ja jeg syns også det hjalp med hans råd. Glad for alle råd jeg får. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Stilig, godt sett av deg. Mvh Ragnar tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Flott bilde med nydeligefekt med Nordlyse og røyk fra båten. :-) tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hei, Knut S. Eksosen fra skorsteinen minner absolutt om nordlys, og du har fått fram et fint fargespill, - originalt og fint ! Versjon 2 gir bedre balanse i bildet, så dette var tydeligvis et godt råd fra forumets eminente kritiker, - Roar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Hei, Knut S. Eksosen fra skorsteinen minner absolutt om nordlys, og du har fått fram et fint fargespill, - originalt og fint ! Versjon 2 gir bedre balanse i bildet, så dette var tydeligvis et godt råd fra forumets eminente kritiker, - Roar ! M v h Albert. Tusen Takk for hyggelig tilbakemelding. Ja Roar har gitt meg mange verdifulle tips. Det er jeg glad for. Ja det er mange av dere som har gitt meg gode tips. Så tusen takk for det Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Klikka meg litt fram og tilbake og ser at beskjæringen nok høyner bildet. Jeg er litt inne på litt forsiktig skjerping der. Først et klikk og så redusere litt med Fade på engelsk Uttoning på norsk. Da klikker du skarpere først og går til Edit=Rediger og finner fade eller uttoning så får du opp en glidebryter der du kan redusere. Den lille pila henter også mange muligheter. Alt dette hvis du bruker photoshop. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 Klikka meg litt fram og tilbake og ser at beskjæringen nok høyner bildet. Jeg er litt inne på litt forsiktig skjerping der. Først et klikk og så redusere litt med Fade på engelsk Uttoning på norsk. Da klikker du skarpere først og går til Edit=Rediger og finner fade eller uttoning så får du opp en glidebryter der du kan redusere. Den lille pila henter også mange muligheter. Alt dette hvis du bruker photoshop. Roar Da skal jeg prøve å se om jeg kan få det til. Du holder ikke kurs da Roar ? Du har jo mye å lære bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg