Gå til innhold

skorstein i mørket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Knut S.

Eksosen fra skorsteinen minner absolutt om nordlys, og du har fått fram et fint fargespill, - originalt og fint !

Versjon 2 gir bedre balanse i bildet, så dette var tydeligvis et godt råd fra forumets eminente kritiker, - Roar !

M v h

Albert.

Tusen Takk for hyggelig tilbakemelding. Ja Roar har gitt meg mange verdifulle tips. Det er jeg glad for. Ja det er mange av dere som har gitt meg gode tips. Så tusen takk for det

Lenke til kommentar

Klikka meg litt fram og tilbake og ser at beskjæringen nok høyner bildet.

Jeg er litt inne på litt forsiktig skjerping der. Først et klikk og så redusere litt med Fade på engelsk Uttoning på norsk.

Da klikker du skarpere først og går til Edit=Rediger og finner fade eller uttoning så får du opp en glidebryter der du kan redusere. Den lille pila henter også mange muligheter. Alt dette hvis du bruker photoshop.

Roar

Lenke til kommentar

Klikka meg litt fram og tilbake og ser at beskjæringen nok høyner bildet.

Jeg er litt inne på litt forsiktig skjerping der. Først et klikk og så redusere litt med Fade på engelsk Uttoning på norsk.

Da klikker du skarpere først og går til Edit=Rediger og finner fade eller uttoning så får du opp en glidebryter der du kan redusere. Den lille pila henter også mange muligheter. Alt dette hvis du bruker photoshop.

Roar

Da skal jeg prøve å se om jeg kan få det til. Du holder ikke kurs da Roar ? Du har jo mye å lære bort

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...