Sjøbanan Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Hei, Har sett etter ny telefon. Har rettet blikket mot S6. Spørsmålet er om jeg burde vente med å kjøpe en S6 til S7 for salg. Har ikke så god peiling på hvordan mobilpriser oppfører seg når det kommer en ny modell på marked. Vil prisen gå ned betydelig innen kort tid eller kan jeg forvente at det vil gå lengre tid ? På forhånd takk for tips. Endret 17. februar 2016 av Stian2345 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Tviler på at S6 vil synke i pris. Kanskje et par hundringser, men ikke noe betydlig prisnedgang. Så vidt jeg har blitt forespeilet og har skjønt ut ifra rykter, vil S7 legge seg i en helt annen prisklasse enn S6, kanskje 6995,- eller 7495,- Da beholder S6 en ganske behagelig posisjon i markedet ift pris på rundt 5500 +/- og S5 Neo fortsatt til 4000. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Tviler på at S6 vil synke i pris. Kanskje et par hundringser, men ikke noe betydlig prisnedgang. Så vidt jeg har blitt forespeilet og har skjønt ut ifra rykter, vil S7 legge seg i en helt annen prisklasse enn S6, kanskje 6995,- eller 7495,- Da beholder S6 en ganske behagelig posisjon i markedet ift pris på rundt 5500 +/- og S5 Neo fortsatt til 4000. Ok tusen takk for svar ! Da blir det kjøp av S6. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Ryktene skal ha det til at S7 får tilbake minnekortplassen, større batteri og er vannavvisende. Alt som S6 fikk tyn for at den manglet/var dårlig på. Derfor er også ryktene at Samsung ønsker å erstatte S6 så raskt som mulig. Det vanlige er jo at forrige toppmodell lever side om side, og ofte synker litt i pris. Det er ikke sikkert det blir slik med S6. Men det finner vi ut allerede neste uke, gitt at norske priser kommer samtidig med lanseringen på søndag. Skal være tilgjengelig over disk allerede i midten av mars i Norge. Uansett kjøres det stadig kampanjer på populære modeller, så hvis det ikke er hast så anbefaler jeg å følge med på Expert, Lefdal, Elkjøp, Cyberphoto, m.fl. som har helgetilbud/happy hour/osv. 1 Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Bedre om jeg kjøper meg, Samsung S6 Plus med Android 6, enn Samsung S7 med Android 6!? xD Droppet å lage et nytt innlegg. Noen som skrev at S7 telefonen hadde kjedelig innhold!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå