AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hei, forstår liksom ikke dette. Er det noen greie når jenter bevisst ser på deg. Altså ansiktet ditt? Var en gang jeg kom mot en jente, og i det jeg gikk forbi så hun på ansiktet mitt i noen sekunder også så jeg bort på henne, og hun rettet blikket bort øyeblikkelig. Andre gangen kom jeg også mot henne, jeg skulle sette meg ned i salen, og hun ser på meg igjen, men for at det ikke skulle virke akward så jeg bort. Forstår egentlig ikke jenter og synes det er altfor komplekst. Anonymous poster hash: 97f67...47b Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Det kan være hva som helst, men når jeg ser lenge på noen til vi oppnår øyekontakt så er det som oftest at jeg synes han er tiltrekkende eller fordi jeg liker han. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Det kan være hva som helst, men når jeg ser lenge på noen til vi oppnår øyekontakt så er det som oftest at jeg synes han er tiltrekkende eller fordi jeg liker han. Hva hvis han har øyekontakt med deg, mens han beveger seg i din retning. Ville du latt være å ha øyekontakt eller utfordre han? eller noe tilsvarende? En situasjon: Du beveger deg mot meg, jeg beveger meg mot deg. Jeg ser først på deg, og du ser mot meg. Ville du fortsatte å skape øyekontakt dersom du syntes jeg var tiltrekkende? Jeg forstår ikke. Anonymous poster hash: 97f67...47b Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Det er ikke meningen at man skal forstå jenter. Kanskje de vil ha the D, kanskje du har noe mellom tennene, kanskje du har stor nese, kanskje du ser merkelig ut eller kanskje noe som ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt får dem til å stirre. 3 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hva er det å forstå? Jenter(og gutter) ser på det som er behagelig å se på. Unntaket er visst du er så ekstremt stygg at de finner det fascinerende. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Fenomenet du beskriver opplever jeg også, men jeg har inntrykk av at det kan være uavhengig av kjønn. Jeg tar et par kikk på en person hvis jeg synes vedkommende er interessant på en eller annen måte. Da hender det ofte at blikkene våre møtes. Egentlig ganske enig med Sir-Allistair. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Tenk positivt. Hun liker det hun ser. Hvis hun også smiler, så er dette nærmest garantert. Neste steg er så si "hei". Deretter bli bedre kjent, noe som er lett når hun allerede liker deg. Hun vil akseptere nesten hva som helst av pisspreiket du lirer av deg, så du kan nesten ikke tråkke feil. Hun vil la tvilen komme deg til gode. Og hvis ikke - hva så? Du har ingenting å tape på å prøve. Uansett: Dersom du velger å ikke ta initiativet, og heller ignorerer denne dama, så er det heller ingen grunn til å gruble over dette. Men dersom du virkelig lurer på hvorfor hun ser på deg, så må du kontakte henne, ikke et forum. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Har lagt merke til at dama stirrer når hun kikker på noen, både menn, damer, unger eller bikkjer. Hun sier hun tar seg selv i det, og at det er ganske ubevisst frem til blikket blir møtt av den hun ser på. Jeg tror menn har en egen evne til å kaste et blikk på noen, ta et mentalt stillbilde av det, se en annen vei og fortsatt sitte igjen med bildet av den vi så i et brøkdels sekund. (Uten denne evnen hadde vi blitt ferska i å stirre på utringninger og bakparter ganske ofte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå