Bushnell Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 hei.. jeg har tenkt å kjøpe meg ny forsterker.. jeg har en nå som leverer hele 45 watt i 8 ohm.. jaja uansett så tenkte jeg att jeg trenger bare en effektforsterker så bruker jeg den jeg har nå som forforsterker å da sparer jeg et par tusen på det. derfor vurderer jeg c272.. høytalere som jeg har i planene senere vil kanskje bli cerwin vega v12f.. men det blir senere etter jul en gang.. de høytalerene jeg har nå klarer seg en stund til, sansui høytalere fra 1976 med 12" bass. Tenkte jeg sku pensjonere stakkarene snart. så er det noen som har bedre forslag en c272? kanskje billigere eller noe.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Du er vel klar over at du må ha pre-out på din nåværende forsterker hvis du skal tilkoble en effektforsterker? Anyway anbefaler jeg Nad på det sterkeste. Jeg har nettopp kjøpt meg en brukt Nad 216 THX. Den får du til 2500+- Den leverer 2x125w og driver mine Dali 8008 utrolig bra. En gammel Nad gir neppe like bra lyd som en ny, men de er jo endel billigere da. Sjekk ut feks. qxl eller avforum der er det endel bra saker liggende ute iblandt. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 åssen ser pre outgangen ut egentlig? jeg har en svart en som det står control out på men er ikke helt sikker på om det er riktig.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 åssen ser pre outgangen ut egentlig? jeg har en svart en som det står control out på men er ikke helt sikker på om det er riktig.. En pre-out utgang kan enten være rca eller xlr (balansert, sitter på veldig dyrt utstyr). Hvis forsterkeren din har pre-out har du rca: Det skal stå pre-out hvis det er pre-out. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 hmm.. har ikke sånn utgang desverre.. har bare tape out og en haug med anna brask.. men har vel sikkert en subwoofer utgang da.. går vel kanskje an å koble til der? hvis ikke får jeg prøve å lure på en stakkar denne forsterkern å kjøpe meg c372 i stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå