Lassern Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Det var en gang.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Flott stilleben med et gyllent og nostalgisk tilbakeblikk plassert på en klassisk respatex bordplate . Flahsback så det holder . Mvh Alec . Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Flott stilleben med et gyllent og nostalgisk tilbakeblikk plassert på en klassisk respatex bordplate . Flahsback så det holder . Mvh Alec . Takk for det, Alec. Moro med slike tidstypiske ting og veldig artig med stilleben, synes jeg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Flott bilde, fint komponert og med høy nostalgifaktor!☺ Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Husker godt mine besteforeldre brukte slike sett. Har alltid synes det ser elegant ut. Koppene ligner for øvrig de som ofte blir benyttet i Evergood-reklamen. Fint bilde med matchende bakgrunn. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Stilig oppstilling og flott fotovinkel.. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hei, Lassern. "Det var en gang ...", - slik begynner de fleste eventyr, og som vanlig presenterer du et eventyrlig lekkert bilde ! Jeg husker godt denne stilen med kopper som var forgylt innvendig fra min barndom på 1950-60-tallet, - vi hadde slike, og også et lysegrått, melert respatexbord på kjøkkenet. Artig gjensyn ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Nostalgisk mamma hadde noen lignende kopper som jeg beundret da jeg var liten. likte pastellfargene og guldet:) Fint Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Flott bilde, fint komponert og med høy nostalgifaktor!☺ Tusen takk, Helene Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Husker godt mine besteforeldre brukte slike sett. Har alltid synes det ser elegant ut. Koppene ligner for øvrig de som ofte blir benyttet i Evergood-reklamen. Fint bilde med matchende bakgrunn. Mvh Ragnar Takk, Ragnar Jeg er godt fornøyd med tidsriktigheten her. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Stilig oppstilling og flott fotovinkel.. Mvh Oddmund Tusen takk, Oddmund Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Hei, Lassern. "Det var en gang ...", - slik begynner de fleste eventyr, og som vanlig presenterer du et eventyrlig lekkert bilde ! Jeg husker godt denne stilen med kopper som var forgylt innvendig fra min barndom på 1950-60-tallet, - vi hadde slike, og også et lysegrått, melert respatexbord på kjøkkenet. Artig gjensyn ! M v h Albert. Tusen takk, Albert Morsomt at så mange har minner fra disse tingene (ungdommelig gjeng). Respatex var tingen. Nesten uslitelig, lett å holde rent og innmari moderne. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Nostalgisk mamma hadde noen lignende kopper som jeg beundret da jeg var liten. likte pastellfargene og guldet:) Fint Tusen takk, TCL. Det er ungene her som har arvet disse fra bestemor. De var nok kjempegjeve for små jenter. I dag har den yngste fylt 20 og koppesettet har blitt nostalgisk igjen, for en ny generasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg