Gå til innhold

Det var en gang....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott stilleben med et gyllent og nostalgisk tilbakeblikk plassert på en klassisk respatex bordplate .

Flahsback så det holder .

Mvh

Alec

.

Lenke til kommentar

Hei, Lassern.

"Det var en gang ...", - slik begynner de fleste eventyr, og som vanlig presenterer du et eventyrlig lekkert bilde !

Jeg husker godt denne stilen med kopper som var forgylt innvendig fra min barndom på 1950-60-tallet, - vi hadde slike, og også et lysegrått, melert respatexbord på kjøkkenet.

Artig gjensyn !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Husker godt mine besteforeldre brukte slike sett. Har alltid synes det ser elegant ut. Koppene ligner for øvrig de som ofte blir benyttet i Evergood-reklamen.

Fint bilde med matchende bakgrunn.

Mvh Ragnar

Takk, Ragnar :) Jeg er godt fornøyd med tidsriktigheten her.

Lenke til kommentar

Hei, Lassern.

"Det var en gang ...", - slik begynner de fleste eventyr, og som vanlig presenterer du et eventyrlig lekkert bilde !

Jeg husker godt denne stilen med kopper som var forgylt innvendig fra min barndom på 1950-60-tallet, - vi hadde slike, og også et lysegrått, melert respatexbord på kjøkkenet.

Artig gjensyn !

M v h

Albert.

Tusen takk, Albert :)

Morsomt at så mange har minner fra disse tingene (ungdommelig gjeng). Respatex var tingen. Nesten uslitelig, lett å holde rent og innmari moderne. :D

Lenke til kommentar

Nostalgisk mamma hadde noen lignende kopper som jeg beundret da jeg var liten. likte pastellfargene og guldet:) Fint

Tusen takk, TCL. Det er ungene her som har arvet disse fra bestemor. De var nok kjempegjeve for små jenter. I dag har den yngste fylt 20 og koppesettet har blitt nostalgisk igjen, for en ny generasjon :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...