simalarion Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har kjøpt 9800pro powercolor jeg stupte i det å byttet viften til en zalman heatpipe med vifte, det funker, ribbene er aldri mer en lunka (etter jeg foeks har spilt maxpayne2 en halvtime) Men jeg vi gjerne ha full kontroll over varmen, man for jo mange tredjepartisjons programmer som slår av pcen når cpu temp går foeks over 75grader(det kan du også gjøre i bios). Er det noe lignende sensor som måler temp til skjermkort\agp?? eller må du kjøpe temp måler å instalere den på skjermkort kjernen?? Jeg bruker asus probe der står MB temp på 19, men hva er mb??, det er nokk inne i kabinettet eller? Hjelp Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 MB er motherboard, som på norsk kalles hovedkort. Altså er det temp. på HK du ser. Du må nok ha extern sensor på GPU, og det er i grunn mer nøyaktig uansett. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er ingen Temp måler i 9800Pro. Dette har kommet i de nyeste 9800/9600 XT Kortene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Selfølgelig tenkte ikke på det!(første svaret) Tenkte meg nesten det, da får man fine seg en måler da takk Endret 19. november 2003 av simalarion Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Bare å kjøpe deg en inne\ute temp på Clas Ohlson eller Biltema og feste til kjøleren på GPU`n det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå