neb Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 hei.. kjøpte mitt Asus A7N8X Delux Motherboard, som demo versjon.. det vi si at jeg ikke har all sofwaren som egentlig skiulle følge med pakka.. derfor lurer jeg på om noen har RAID driverne for dette hovedkortet.. finner de ikke noen sted! ikke en gang på Asus sine hjemme sider.. pliis.. need help! Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 trenger du s-ata drivere og/eller windows raid programvaren? Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 trenger du s-ata drivere og/eller windows raid programvaren? vet ikke helt.. har ikke prøvd å koble opp raptorene enda.. men greia er den at det står at den ikke har driver til RAID kontrolleren i eheltsbehandling.. så jeg anntar at jeg trenger begge egentlig! Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er s-ata/raid kontrolleren enablet i bios?? Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Prøv denne siden. Det er her jeg fant de!! nforcershq Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Her er ihvertfall de siste og orginale. Last ned: herifra plattform /unified/og riktig Windows Driveren herfra innholder allt. Hvis ikke så let heromkring i flippene. Lykke til! :nice: . Endret 19. november 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Driveren kan du laste ned her Denne filen inneholder både driveren du trenger til os installasjon og programvare til windows. Kopier de filene som ligger på rota i zip fila ut til en diskett så er du klar. (Kan hende det holder med bare .inf fila). Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 takk takk.. for all hjelpen! *grin* det skal bli digg med 2 raptorer i RAID Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå