Øystein.F. Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 For tredje gong kan du ta med deg Moby, Elise og alle dei andre folka frå SSX-spela ut på eventyr. Det heile er større, betre og meir imponerande enn nokon gong. Med eit heilt fjell som utgangspunkt, er det berre å spenne fast brettet, skru opp musikken, og kaste seg i det. http://gamer.no/art.php?artikkelid=3832 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Har bare hatt det et par dager og spilt det noen timer, men digger det så langt. Jeg kommer garantert til å spille SSX 3 mye. Off limit greia er irriterende ja, men det er det eneste drawback jeg har funnet og lest om det så langt. Det flyter veldig bra, og hakker kun noen steder hvor det er mye som foregår (ikke noe problem uansett, hakker minimalt). Nydelig. Endret 19. november 2003 av Hidden Lenke til kommentar
erlber Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvorfor i alle dager kommer ikke dette til PC? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvorfor er ikke boardpress nevnt i artikkelen i det hele tatt?? Han kan ikke ha satt seg særlig godt inn i spillet, hvis han bruker hand-plants og 180'er som linker mellom triks... Rookie_NO Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Der kom den endelig.Meget bra skrevet Har snart bursdag og da blir det penger og SSX 3 og noe spill til.Kanksje jeg skaffer meg den ruter og nettverks adapteren til ps2 også.Fikk dere testet online funksjonene til SSX 3 om dere testet ps2 versjonen?Det burde dere skrevet noe om,hvordan der er. Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Fikk dere testet online funksjonene til SSX 3 om dere testet ps2 versjonen?Det burde dere skrevet noe om,hvordan der er. Fra side 2 i omtalen: "Beklagelegvis har vi ikkje hatt anledning til å teste online-delen av SSX 3." Det er ikke alle anmeldere i Gamer.no som har PlayStation 2 eller Xbox koblet mot nettet enda, men vi vil etter nyttår forsøke å oppgradere de fleste. Økonomien strekker dessverre ikke til nå. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Fikk dere testet online funksjonene til SSX 3 om dere testet ps2 versjonen?Det burde dere skrevet noe om,hvordan der er. Fra side 2 i omtalen: "Beklagelegvis har vi ikkje hatt anledning til å teste online-delen av SSX 3." Beklager,jeg så ikke det. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Endelig et review som virkelig tar opp problematikken med "out of limits". Andre review av ssx 3 bare roser det opp i skyene. Godt å se at andre enn meg synes "out of limits", (der det virkelig ser ut til å være innenfor banen), er en irriterende faktor. Dette er det review'et som faller best inn med mine egne meninger om spillet. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Går noe som helst i spillet ut på å ta triks??? det stod ikke noe særlig om det??? kan noen fortelle lit tom betydningen med triks i SSX3 ? er det hig score osv? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, triks har mye å si, og det er hi-score. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kan noen gi meg argumenter på hvorfor SSX 3 istedenfor Amped 2 og omvendt? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 SSX 3 er mye raskere og jeg synes det er bedre. Det burde holde. Lenke til kommentar
erlenda Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 SSX 3 er det kuleste, råeste, mest underholdende spillet jeg har spilt. Du kan rett og slett ikke komme deg opp fra sofa'en, men du må bare forsette å spille. JEG HAR VÆRT HEKTA PÅ SPILLET I FLERE UKER OG MÅNEDER!!!!!!!! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 vakkert spill. F Du har altså klart å bumpe en 15år gammel tråd? En ny generasjon mennesker har rukket å bli født og konfirmert mellom forrige post og din. ? 2 Lenke til kommentar
THUNDERRHAWK Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Du har altså klart å bumpe en 15år gammel tråd? En ny generasjon mennesker har rukket å bli født og konfirmert mellom forrige post og din. Her her vi på nett. Spenstige algoritmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg