Gå til innhold

Omtale av SSX 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare hatt det et par dager og spilt det noen timer, men digger det så langt. Jeg kommer garantert til å spille SSX 3 mye. Off limit greia er irriterende ja, men det er det eneste drawback jeg har funnet og lest om det så langt. Det flyter veldig bra, og hakker kun noen steder hvor det er mye som foregår (ikke noe problem uansett, hakker minimalt). Nydelig.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Der kom den endelig.Meget bra skrevet :yes: Har snart bursdag og da blir det penger og SSX 3 og noe spill til.Kanksje jeg skaffer meg den ruter og nettverks adapteren til ps2 også.Fikk dere testet online funksjonene til SSX 3 om dere testet ps2 versjonen?Det burde dere skrevet noe om,hvordan der er.

Lenke til kommentar
Fikk dere testet online funksjonene til SSX 3 om dere testet ps2 versjonen?Det burde dere skrevet noe om,hvordan der er.

Fra side 2 i omtalen: "Beklagelegvis har vi ikkje hatt anledning til å teste online-delen av SSX 3."

Det er ikke alle anmeldere i Gamer.no som har PlayStation 2 eller Xbox koblet mot nettet enda, men vi vil etter nyttår forsøke å oppgradere de fleste. Økonomien strekker dessverre ikke til nå.

Lenke til kommentar

Endelig et review som virkelig tar opp problematikken med "out of limits".

Andre review av ssx 3 bare roser det opp i skyene.

Godt å se at andre enn meg synes "out of limits", (der det virkelig ser ut til å være innenfor banen), er en irriterende faktor.

Dette er det review'et som faller best inn med mine egne meninger om spillet.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 4 måneder senere...
:) SSX 3 er det kuleste, råeste, mest underholdende spillet jeg har spilt.
Du kan rett og slett ikke komme deg opp fra sofa'en, men du må bare forsette å spille.
JEG HAR VÆRT HEKTA PÅ SPILLET I FLERE UKER OG MÅNEDER!!!!!!!! :thumbs:
Lenke til kommentar
  • 15 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...