int20h Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Tilbyr gratis anti-virus Computer Associates International tilbyr nå sin anti-virus pakke som gratis, nedlastbar programvare. Dette er visstnok et forsøk på å få flere til å installere anti-virus applikasjon og forhindre omfattende spredning. Les artikkelen her Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hentet fra hjemmesiden til eTrust: 30 Day Free Evaluation -KJ Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Så ikke så gratis ut, i allefall ikke ved første øyekast. Finnes det andre gratis anti-viruser? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Dette var dårleg. Hvor var det gratis? AVG er eit greit gratis prog Endret 19. november 2003 av Ulvestad Lenke til kommentar
akilles Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Finnes det andre gratis anti-viruser? Sjekk: avast! Home Edition eller Grisoft - AVG Free Edition Disse går for å være ok gratisverktøy. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 http://www.my-etrust.com/microsoft/ er er gratis-versjonen Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Finnes det andre gratis anti-viruser? Sjekk: avast! Home Edition eller Grisoft - AVG Free Edition Disse går for å være ok gratisverktøy. :-) Skulle hatt en gratis antivirus test :nice: Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nei dette gidder jeg ikke....å måtte fylle ut så mye personlig info os før jeg kan få laste ned lukter svidd....da må de tjene på det på en annen måte så sålenge jeg ikke kan trykke på en knapp å begynne nedlastingen ser jeg ikke på det som gratis Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 For de som ikke gidder/klarer å lese det som står på siden: Det er gratis, men du må registrere deg med e-post adresse for å motta en e-post med serienummer for installering og link for download. Deretter laster du ned og installerer. De som synes dette er for komplisert burde kansje likegodt la være og heller spille kabal. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 For de som ikke gidder/klarer å lese det som står på siden:Det er gratis, men du må registrere deg med e-post adresse for å motta en e-post med serienummer for installering og link for download. Deretter laster du ned og installerer. De som synes dette er for komplisert burde kansje likegodt la være og heller spille kabal. Bra sagt Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 For de som ikke gidder/klarer å lese det som står på siden:Det er gratis, men du må registrere deg med e-post adresse for å motta en e-post med serienummer for installering og link for download. Deretter laster du ned og installerer. De som synes dette er for komplisert burde kansje likegodt la være og heller spille kabal. Og for bedrevitere som kommer etter at artikkelen er endret, så gjelder følgende regler: Hold kjeft. Da jeg postet min post over pekte linken i artikkelen til hjemmesiden hos eTrust. -KJ Lenke til kommentar
TROGSTAD Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Filen som lastes ned er på litt over 9MB. I artikkelen er størrelsen angitt til 18MB. Noen som vet om resten av installasjonen skjer over nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå