AfterGlow Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Apple oppdaterer sin «Remote»-applikasjon.Snart kan du bruke iPhone som en fullverdig Apple TV-kontroll Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Noe misvisende overskrift i og med at "Remote-appen" allerede har støtte for nye Apple-TV? Her er det jo snakk om å få lagt til ekstra funksjonalitet som er reell for den nye modellen. Støtten er jo allerede på plass og har jo vært det i en stund allerede. 2 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Nå er overskriften snart riktig... Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Noe misvisende overskrift i og med at "Remote-appen" allerede har støtte for nye Apple-TV? Her er det jo snakk om å få lagt til ekstra funksjonalitet som er reell for den nye modellen. Støtten er jo allerede på plass og har jo vært det i en stund allerede. Tenkte akkurat det samme. Sånn ca. 2 måneder har appen støttet ATV 4. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Kult nok, men støtte for å skrive kom for en god stund siden, og er egentlig alt jeg trenger. Men kan jo bli spennende å se om det kommer noe gøy med flerspiller-funksjonaliteten. Lenke til kommentar
Danijel Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Overskriften er enda feil. Appen støtter allerede nye Apple TV? Lenke til kommentar
G Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Som Playstation 4-bruker, så lurer jeg på: Finnes slik app til android for å fjernstyre PS4? Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Som Playstation 4-bruker, så lurer jeg på: Finnes slik app til android for å fjernstyre PS4? Peel smart remote? Vet ikke om den fungerer over Wi-Fi/Bluetooth, men fungere strålende med IR på så godt som alt av enheter som har IR mottaker. Så kan ikke garantere at den vil fungere over bluetooth med PS4, men du kan jo alltids prøve/sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg