phsyco Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Vurderer å kjøpe meg to slike disker og sette opp i raid-1. Derfor lurte jeg på om det er noen der ute som har erfaringer med denne typen disker, gode eller dårlige. Tenker mest på støy og driftsikkerhet... edit: hadde skrivi feil raid. raid-1 er vel speil er det ikke? Endret 19. november 2003 av phsyco Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Du finner nok mer støysvake disker....... Om støyen fra raptor diskene blir plagsom kommer ann på støynivået ditt fra før av Driftsikkertheten er det ingenting å tvile på Har 5 års garanti Er jo ment for mindre servere/kraftige arbeidsstajoner hvor driftssikkerhet og oppetid er viktig Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 skal ha vannkjøling med vifteløse PSU så støynivået blir rimelig lavt det eneste som kommer til å bråke i den nye pc'en blir vifta til radiatoren og drev Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vurderer å kjøpe meg to slike disker og sette opp i raid-0.Derfor lurte jeg på om det er noen der ute som har erfaringer med denne typen disker, gode eller dårlige. Tenker mest på støy og driftsikkerhet... Jeg sitter med dette oppsettet, må si jeg er veldig fornøyd. Støyen er overhodet ikke plagsom. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Raptor = støy er det mange som sier her, men hos meg bråker den mindre enn mine gamle western disker samt min nye maxtor disk. Kan ha noe med at raptor disken ligger løst nederst i kabinettet oppå et bar håndkle, menhva hvet jeg? _ Thorsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå