Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Cold kissin' - Ice art II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Cooolt, bokstavelig talt:-) Ser du forsetter din fotolek, og det er bra! Likte dette kyss, klapp eller klem bildet. Flotte farger fra isen/lyset. Enda et bilde til å henge på veggen:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hei, Helene. Et kreativt, interessant og morsomt bilde ! Det tok ikke mange sekunder før eventyrfigurer åpenbarte seg i bildet, - fra venstre: Damplokomotiv, stor hund mrd flagrende ører, nissefar med grøtspann og skje, og helt til høyre sees ei heks med nese som rekker til bakken ! Fantastisk, Helene ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 se her ja, dette likte jeg godt. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Cooolt, bokstavelig talt:-) Ser du forsetter din fotolek, og det er bra! Likte dette kyss, klapp eller klem bildet. Flotte farger fra isen/lyset. Enda et bilde til å henge på veggen:-) Ja, det blir med disse to "kunst"-bildene i denne omgangen. Men det er jo frøktelig moro å finne slike motiver! Tusen takk for kjempehyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Hei, Helene. Et kreativt, interessant og morsomt bilde ! Det tok ikke mange sekunder før eventyrfigurer åpenbarte seg i bildet, - fra venstre: Damplokomotiv, stor hund mrd flagrende ører, nissefar med grøtspann og skje, og helt til høyre sees ei heks med nese som rekker til bakken ! Fantastisk, Helene ! M v h Albert. Guri, så artig at du ser så mye i dette bildet! Du ser ting jeg ikke ser du! Tror nok du har evnen til å se motiver du også, du må bare åpne opp sansene når du er ute og vandrer med kameraet Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 se her ja, dette likte jeg godt. Kjempehyggelig at du likte bildet mitt Knut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Du har funnet en stil her med disse ice art bildene - feles opptakssted og tema .Dette gir grunnlag for mange flotte og spennende bilder . Kreativt og severdig . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Du har funnet en stil her med disse ice art bildene - feles opptakssted og tema .Dette gir grunnlag for mange flotte og spennende bilder . Kreativt og severdig . Mvh Alec Hei Alec! Ja, dette var jo gysla moro! Men nå har jeg dessverre brukt opp de fineste bildene for denne gang. Hyggelig at du likte dem! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jo mer fantasi du har, jo mer kan en se av figurer mm. På ei hytte på Røros er det satt inn naturstein over peisen. Der kan med litt fantasi se dyrefigurer og andre vesener, med litt fantasi. Morsomt med silke bilder som du viser her. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Jo mer fantasi du har, jo mer kan en se av figurer mm. På ei hytte på Røros er det satt inn naturstein over peisen. Der kan med litt fantasi se dyrefigurer og andre vesener, med litt fantasi. Morsomt med silke bilder som du viser her. Mvh Ragnar Jeg har visst fått utdelt en solid dose fantasi Tusen takk for kommentar! ...snart blir det tur til Røros og martnan! Skal du dit? Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Et isende friskt bilde. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jo mer fantasi du har, jo mer kan en se av figurer mm. På ei hytte på Røros er det satt inn naturstein over peisen. Der kan med litt fantasi se dyrefigurer og andre vesener, med litt fantasi. Morsomt med silke bilder som du viser her. Mvh Ragnar Jeg har visst fått utdelt en solid dose fantasi Tusen takk for kommentar! ...snart blir det tur til Røros og martnan! Skal du dit? Nei ikke i år gitt, vi drar oppover litt senere. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Et isende friskt bilde. Takk takk! Prøvde å få fram litt kalde farger. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Kjempemorsomt bilde, som man kan sitt lenge å studere. Jeg ble så fascinert av det lille barnet som sitter inne i den første ishulen, sett fra venstre, Ser det tydeligst i normalstørrelse, eller forstørret en gang. Forsvinner litt på ekstra full størrelse. Spennende bilde Helene 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Kjempemorsomt bilde, som man kan sitt lenge å studere. Jeg ble så fascinert av det lille barnet som sitter inne i den første ishulen, sett fra venstre, Ser det tydeligst i normalstørrelse, eller forstørret en gang. Forsvinner litt på ekstra full størrelse. Spennende bilde Helene Hei Lisbeth! Så artig at alle ser forskjellige ting i dette bildet! Virkelig gøy! Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Syns dette ble et spennede bilde Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Syns dette ble et spennede bilde Tusen takk! Jeg ble ganske godt fornøyd sjøl også Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Her er visst superlativene oppbrukt så da er det vel bare å henge seg på. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg