mendooze Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Musa mi har funket optimalt siden jeg kjøpte den i januar men har nå begynt å trøble. Spesielt er det det venstremuseknapp som meget ofte slutter å fungere,mens høyre fungerer hele tiden. For eksempel så har den problemer med scrollvinduer og slutter ofte å reagere mitt i en oppgave. Dette tilsier at Internett, spill og genrell jobbing i Windows er ganske slitsomt. Noen som har en ide om hvordan jeg kan løse problemet? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 når jeg møter slike problemer kjøper jeg som regel ny mus;) Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er det usb-mus eller PS/2 Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 PS/2 men den kan også brukes som usb. Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Mus og tastatur er blitt forbruksvare. Er nesten for dumt å bruke for mye tid på det. Lurer også om kvaliteten på de er blitt dårligere med årene siden de er blitt så mye billigere. Eneste tipset jeg kan gi er å demontere musen så godt du kan og rens alle deler og sett den sammen igjen. Virker ikke det så får vi vel si som Elkjøp gjør: LØP OG KJØØØØP!!!! (hehe *grin* ) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Da min MX300 en dag plutselig slutte å virke i korte peroider, skrudde jeg den opp for å reparere den - neste dag kjøpte jeg ny mus ! :nice: Endret 21. november 2003 av Croyfer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå