Darklordoo7 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg skal skaffe meg en gtx 690. den trenger 2 8-pins, men jeg har bare 2 6-pins, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Anbefaler å bytte PSU. Har du bare 2 6 pin totalt eller har du fler til overs? Du kan alltids laske deg på med en haug med overganger, men det er ikke optimalt. Jeg ville byttet PSU og ferdig med det. Har du to 6pin til overs akn du gjøre slik: Det vil fungere men blir litt ekstra rot. Har du bare de to 6pin så har man slike Men det er ikke optimalt, du gir kke kortet nok strøm da. Endret 16. februar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Er ikke en ny psu veldig dyrt? har ingen adpatere, men kan vel kjøpe Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 "Dyrt" er relativt. 8-900 kroner kan du vel legge i en? Alternativt må du kjøpe adaptere da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå