Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Kjøttmeis ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Du skulle vært illustratør i ei fuglebok du Albert! Du er råttent flink! Jeg skulle likt å ta fuglebilder jeg også, men jeg har ikke utstyr til det. Jeg får holde meg til landskap enn så lenge. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Du skulle vært illustratør i ei fuglebok du Albert! Du er råttent flink! Jeg skulle likt å ta fuglebilder jeg også, men jeg har ikke utstyr til det. Jeg får holde meg til landskap enn så lenge. Hei, Helene. Tusen takk for hyggelig, oppmuntrende kommentar ! Jeg kan kanskje bli en god "fotohåndverker", men jeg har ikke din kreative evne og talent for å "se" motiver, - DET kan det bli fotokunst av ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 her må jeg komme med en støtteerklæring ja. Helt enig med Helene, du tar flotte fuglebilder og du har også mye kjennskap til artene. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 her må jeg komme med en støtteerklæring ja. Helt enig med Helene, du tar flotte fuglebilder og du har også mye kjennskap til artene. Hei, Knut S. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg kan dessverre ikke så mye om fugler generelt, men jeg pleier å lese om dem jeg fotograferer, og også de for meg ukjente fugleartene som andre legger ut her ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Føyer seg inn i rekken av gode fugleportretter. Behagelig bakgrunn fremhever hovedmotivet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Sedvanlig fin kvalitet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Føyer seg inn i rekken av gode fugleportretter. Behagelig bakgrunn fremhever hovedmotivet. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Sedvanlig fin kvalitet. Hei, Lassern. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Nydelig portrettert kjøttmeis , mer levende går det vel knapt å få det til på et stillbilde . Mvh Alec Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hei man Albert. God kvalitet, ja, av kjøttmeis, talgoxe, great tit M v h Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Nydelig bilde av denne 'trofaste' - den er og så godlynt og lar andre få litt av matfatet, mens trosten jager alle som prøver seg Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Nydelig bilde av denne 'trofaste' - den er og så godlynt og lar andre få litt av matfatet, mens trosten jager alle som prøver seg Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Hos oss har spettmeiser, gråspurver og pilfinker vært mest pøbelaktig, mens svarttrostene, - tre stykker, sjelden tar igjen når bøllene setter i gang ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Nydelig portrettert kjøttmeis , mer levende går det vel knapt å få det til på et stillbilde . Mvh Alec Hei, Alec. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Hei man Albert. God kvalitet, ja, av kjøttmeis, talgoxe, great tit M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Her i Østfold blir kjøttmeis mange steder kalt for "tæljokse" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hei man Albert. God kvalitet, ja, av kjøttmeis, talgoxe, great tit M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Her i Østfold blir kjøttmeis mange steder kalt for "tæljokse" ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Intressant informasjon, tæljokse Ei okse som tæljer då M v h Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg henger meg på de andre, supert! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Hei man Albert. God kvalitet, ja, av kjøttmeis, talgoxe, great tit M v h Leif Hei, Leif.Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Her i Østfold blir kjøttmeis mange steder kalt for "tæljokse" ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Intressant informasjon, tæljokse Ei okse som tæljer då M v h Leif Hei, igjen, Leif. "Tælj" er dialektord for "talg", rett og slett ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg henger meg på de andre, supert! Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Ja, trofaste er de, men lite villig til å sitte stille for fotografering. Napper bar ei solsikkekjerne og setter seg et annet sted for å rense og nyte. Denne ble jo helt pæra fekt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg