Civilix Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) * Hordes of the Underdark Has Gone Gold! Yes, it's true! Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark has gone gold and will be shipping to stores in a few weeks! Take your high-level character into Epic levels to battle the denizens of the treacherous Underdark in this feature-filled new expansion of last year's best RPG! ------------------- Flere etterlengta ting kommer, som blandt annet Robes(ja, også for player chars(TUSKEN TAKK KOTOR ) Himmelen er nå tilstede, da slipper vi enda en hak-pack Masse nye monster(mindflayer, beholder, ++++) Nye Prestige classes Nye tileset(bl.a. drow city som blir heftig! ) Epic-levels(opp til lvl40) For oss som lager mod kommer haugevis av nye script kommandoer som vil bl.a. vil gjøre at ingame cut-scenes kan lages mye bedre, og flere fancy ting kan scriptes EDIT: glømte og ta med: Deekin er tilbake! ser også at det ikke står på hovedsiden(nwn.bioware.com/underdark) enda, men fikk nyhetsbrevet idag så det kommer vel etterhvert) Endret 19. november 2003 av Civilix Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har akkurat bestillt Hordes of the Underdark. Gleder meg til å fortsette på min lvl 20 cleric Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Forsåvidt bestillt fra gamesmix.com jeg og nå men kan forsåvidt bruke den tråden til den nå utgitte artikkelen på gamer.no: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=171061 til videre diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå