Gå til innhold

hjelp

Anbefalte innlegg

hei jeg trenger noe råd fra dere om hva jeg burde kjøpe Marantz NA7004 DAC/nettverksspiller m/Airplay og DAB Denon DNP-730AE Spotify Connect/Internettradio/Streamer 7.2 kanals Onkyo TX-NR609 hjemmekinoforsterker 5 hdmi, optisk, thx-sertifisert og wifi Pioneer VSX-2021 De overfor produktene kan jeg få billig av et konkursbo hvilket produkt burde jeg velge har htpc med AKG K550 referanse hodetelefoner med forsterker og DAC har også ps3 ps4 blueray spiller altibox xbox NAD C455 stor nas 20tb aple tv  Asus O'Play HDP-R1 mediaspiller har ikke noen forsterker den tok lynet trenger noe som kan sammenkoble alt dette utsyret eller har derre noen andre produter jeg heller burde anskafe meg

håper på raskt svar 

mvh ove
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei jeg trenger noe råd fra dere om hva jeg burde kjøpe Marantz NA7004 DAC/nettverksspiller m/Airplay og DAB Denon DNP-730AE Spotify Connect/Internettradio/Streamer 7.2 kanals Onkyo TX-NR609 hjemmekinoforsterker 5 hdmi, optisk, thx-sertifisert og wifi Pioneer VSX-2021 De overfor produktene kan jeg få billig av et konkursbo hvilket produkt burde jeg velge har htpc med AKG K550 referanse hodetelefoner med forsterker og DAC har også ps3 ps4 blueray spiller altibox xbox NAD C455 stor nas 20tb aple tv  Asus O'Play HDP-R1 mediaspiller har ikke noen forsterker den tok lynet trenger noe som kan sammenkoble alt dette utsyret eller har derre noen andre produter jeg heller burde anskafe meg

håper på raskt svar 

mvh ove

Punktum, komma og linjeskift...

Lenke til kommentar

Pioneeren er 2 hakk over Onkyoen i forstereker klasse, og noen år nyere også mener jeg å huske.

609 til onkyo er samme prisklasse som Pioneer sin 9-serie. I fjor var Onkyo ute med 646, som er 5-6 generasjoner nyere enn 609.

Pioneer sin xx2x serien er 2-3 år gammel tror jeg

Er stor fan av Marantz selv, men akuratt nettverskspilleren dems ville jeg hold meg unna. Ikke fordi selve spilleren er dårlig, den er garantert meget bra. Men selve Appen dems kan dessverre ikke måle seg med Bluesound eller Sonos.. Denon så og si identisk med Marantz, de er samme selskap, og har kun små variasjoner i forskskjell på innmaten. De bruker også samme app så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...