Arodem Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Skal ha hatt innsideinformasjon da de solgte aksjer etter lanseringen av The Secret World.Fire Funcom-topper tiltalt av Økokrim Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Er ikke dette med insideinformasjonen veldig gammelt nytt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 De brukte vel tid på å bestemme seg om de skulle tiltales eller ikke da. Syns det er helt greit håper de faktisk får en straff som er i tråd med hva øoven sier. 1 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 The Secret World var lukrativt for min del, gut feelingen sa dette kom til å gå skeis, solgte meg ut rett før release etter å ha kjøpt aksjer til 1 krone eller noe i den duren. Solgte nå nærmere 3-4. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Er ikke dette med insideinformasjonen veldig gammelt nytt? Jo, nyheten her handler om at det nå tas ut tiltale mot toppene. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Dette er vel neppe overraskende for noen, men jeg håper det ikke forstyrrer utviklinga av det nye Conan-spillet. Det ser passe awesome ut. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Dette er vel neppe overraskende for noen, men jeg håper det ikke forstyrrer utviklinga av det nye Conan-spillet. Det ser passe awesome ut. Tidligere ansatte. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 True. Men du veit aldri :b Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Dette er vel neppe overraskende for noen, men jeg håper det ikke forstyrrer utviklinga av det nye Conan-spillet. Det ser passe awesome ut. Tidligere ansatte. Skulle begått sepuku for å beskytte selskapet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Funcom, selskapet du selger deg ut fra, før lansering av prestisjetunge prosjekter. Skjedde med Age of Conan også. Skjønner at de ikke selv har tro på produktet når dette skjer. Endret 17. februar 2016 av Kron Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 "Fire Funcom-topper tiltalt av Økokrim" Men hvorfor er det bare tre på bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå