Gå til innhold

Bekreftet: Slik ser nye Samsung Galaxy S7 ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+132

Godt mulig at mobilen kan ringes med og ta bilde av middagen din uansett.

Tja, jeg hadde tenkt å slenge saker og ting på den, hvor Snapdragon vil komme betydelig til kort vs Exynos CPUen.

Exynos-only stuff?

Lenke til kommentar

Ifølge rykter så er det mest som tyder på at Snapdragon skal være raskere enn Exynos i single-core, men tape i multi-core. Noe som ikke er overraskende med tanke på forskjellen i arkitektur. Det har og vært rykter som sier at Samsung har tweaket på sin Exynos som gjør at den får bedre single-core på bekostning av dårligere multi-core. For at det ikke skal være så store forskjeller mellom modellene.

Jeg ville hvertfall ventet med å si noe til jeg vet hvem som faktisk scorer høyest. Exynos har ingen offisielle tall, Snapdragon har bare fra en test enhet.

@thklinge

Jeg har sagt det før, men Galaxy S6 Edge plus har ikke spesielt dårlig batteritid. Den har ikke bra på noen måte, men du sammenligner jo med andre konkurrenter, og da får den langt ifra stryk for batteri. Det kan godt være du trenger langt mer, og da kjøper du det. Ingen har sagt at Edge plus er for alle. Det betyr og at den ikke er forferdelig for andre, som har annet bruksmønster enn du har. Ifølge ryktene skal jo ellers Samsung enhetene få en god økning i batterikapasitet, og sammen med økt effektivitet så bør de komme en del over diverse S6 modeller.  Mulig vi får se Galaxy modeller med batteritid nærme Sony sine.

Lenke til kommentar

Fin telefon, men hvordan blir Touchwiz på denne?

Skulle ønske man kunne kjøpe Samsung telefoner med ren android på.

Er det noe du spesifikt ikke liker med TouchWiz?

Laggete, stabilitet, utseende.

Synes det blir litt for mye på Samsung telefoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lenge siden du sist hadde en Samsung-telefon? TouchWiz på S6 er egentlig meget bra. 

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Lenge siden du sist hadde en Samsung-telefon? TouchWiz på S6 er egentlig meget bra. 

Sist hadde jeg Samsung Note 4 med Android Lollipop.

Hva er blitt bedre?

Lenke til kommentar

Må nok skuffe dere i tek.no med at dette kun er Samsung Galaxy S6 Edge. Ja, S7 Edge kan bli prikk lik i designet, men ifølge andre rykter og bilder så vil den bli litt annerledes i designet. Det ryktes i at mobilen blir vanntett, MEN hvis man er smart og leser nedenfor så sier de selv at mobilen IKKE er vanntett, akkuratt som S6 Edge. Sry tek.no, men her tar dere nok feil...

Lenke til kommentar

Hva er blitt bedre?

Ja, det lurer jeg også litt på.

Har hatt både S4+ og S5+ og TouchWiz var en MEGET begredelig opplevelse. Aldri eid telefoner som har vært mer treige og laggete.

Selv om S7 ser fin ut angrer jeg ikke et sekund for att jeg kjøpte meg LG V10, strålende telefon.

Lenke til kommentar

Hva er blitt bedre?

Ja, det lurer jeg også litt på.

Har hatt både S4+ og S5+ og TouchWiz var en MEGET begredelig opplevelse. Aldri eid telefoner som har vært mer treige og laggete.

Selv om S7 ser fin ut angrer jeg ikke et sekund for att jeg kjøpte meg LG V10, strålende telefon.

Jeg har selv en Note 4. Har også hatt S6 Edge. Solgte Edgen min fordi jeg trodde Note 5 skulle komme til Norge. Beholdt Note 4 fordi jeg har Gear VR. Angrer som en hund i dag, Note 4 er en begredelig opplevelse sammenlignet med S6. Touchwiz på S6 er milevis foran Note 4 når det gjelder flyt, respons. Ikke vet jeg nøyaktig hva som er gjort, men det føles i alle fall mye bedre enn før. Tror ikke TouchWiz på S7 blir et spesielt negativt tema. 

Edit: Er selvfølgelig mulig det er innbilning, men jeg har lest flere som sier det samme og jeg er enig. 

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Om det er tilfellet så burde man jo nesten sende en aldri så liten kaktus til Samsung om de utrolig nok ikke klarer å levere "nye TouchWiz" til det som er en 6-8 mnd eldre telefon.

Burde man absolutt (jobber ikke du i Spaceworld? Ville trodd du hadde lagt merke til det selv i så fall). S5 Neo har vel også fått en nyere, litt mer smooth utgave av TouchWiz. Virker i alle fall slik at det lille jeg har trykka på den når jeg har solgt til kunder. Nye A-serien har også dette. Generelt sett alle telefoner som kom etter S6 har vel denne "utgaven" eller hva jeg skal kalle det. 

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...