Knut S Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 sjakkmatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hei, Knut. Kontrastene mellom den røde lysbøyen og den blå vannoverflaten, gjør dette bildet til et blikkfang, - et godt bilde ! Jeg tror likevel at bildet kunne ha blitt enda bedre om du hadde benyttet det modifiserte "gyldne snitt", som ofte blir brukt innen fotografi ! Men det er så absolutt et bilde man kan få assosiasjoner av, - som for eksempel sjakk ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg var litt usikker på hvor jeg ville ha motivet plassert og hva jeg egentlig ville med det. Så prøvde meg litt famlende frem. Da er det fint med tilbakemelding. Så igjen tusen takk Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Havsjakk er en ny gren for meg, men i kajakk finnes K4. Morsomme bilder. Enda morsommere tittel. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Havsjakk er en ny gren for meg, men i kajakk finnes K4. Morsomme bilder. Enda morsommere tittel. takker så mye for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg