Cutthroat Bill Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Spiller ingen rolle for min del, så lenge det ikke blir kun PS4. Da blir utvalget av spill litt dårlig. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Slenger meg på denne! Noen som vet hvilket spill dette er? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Har ingen anelse hvilke spill det der er Tobeass... Tror ting vil stoppe veldig fort opp her i tråden om det blir for mye gamle spill. Kanskje vi skal prøve å holde det litt enklere? Og gjerne med egne bilder eller video som en har tatt. Og da gjerne slik at det er minst mulig som avslører noe men samtidig kunne få folk til å kunne huske det. Her er fks et kort klipp til av The Vanishing of Ethan Carter som jeg tok. Eller synes dere ikke noe om det? EDIT: Det er veldig enkelt å lage slike klipp på PS4 og XBO. Og om en har et Nvidia kort så kan en bruke shadowplay? AMD er jeg usikker på.. Endret 17. februar 2016 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 Slenger meg på denne! Noen som vet hvilket spill dette er? Vi må nok få et siste bilde/klipp for å se om vi kan knekke denne nøtta. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Hm, trudde ikke det skulle være så vanskelig. Er nok ikke vits med flere bilder, men jeg kan gi et hint. Utvikleren er/var Westwood Studios. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Testa med "sett inn bildelink"-søket til Google igjen og jeg tror du har rett Joe Tenkte å si; Helvete heller, de filmgale folka klarer jo å gjette/ finne ut alt i deres tråd. Er vi dårligere?!?!! Gammelt er bra Edit; Ikke min tur, men her er et gammelt spill som jeg synes alle burde vite hvem er på første blikk Endret 18. februar 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Belphegor sitt er Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards, tror jeg. Tar et litt nyere spill jeg da. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Firewatch? For treg. Da vil jeg likegodt heller foreslå Alan Wake. Endret 18. februar 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Det er riktig. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Belphegor sitt er Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards, tror jeg. Nå ble jeg plutselig veldig glad i deg Edit; Ingen nye? Slenger ut dette bildet jeg da. Meget bra spill. Et hint; Super Mario på steroider som har tatt steroider Endret 18. februar 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Hvilket spill er dette da? Spillet kom ut både på PC og PS. Endret 19. februar 2016 av firberblad Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Hvilket spill er dette da? Skjermbilde.JPG Spillet kom ut både på PC og PS. Er vel need for speed: hot pursuit. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Hvilket spill er dette da? Skjermbilde.JPG Spillet kom ut både på PC og PS. Er vel need for speed: hot pursuit. Stemmer det. Need for speed 3: Hot pursuit. Fant en patch som gjorde det mulig med høyere oppløsning. Samt at det funker i Windows 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå